کد خبر: ۳۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۲ 06 February 2015

مدیرعامل ستاد دیه استان البرز با بیان اینکه به همت خیرین و ستاد دیه البرز به مناسبت دهه فجر ۳۷ نفر از مددجویان واجد شرایط آزاد می‌شوند، گفت: آزادی مددجویان مدنظر به مبلغ یک میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد. سید محمدباقر مقدسی ، ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: به همت خیرین و ستاد دیه البرز به مناسبت دهه فجر 37 نفر از مددجویان واجد شرایط استان البرز آزاد می‌شوند.
وی با بیان اینکه این امر به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام می شود، افزود: اصناف استان البرز همانند سنوات گذشته زمینه آزادی 36 نفر از مددجویان را در این ایام فراهم می‌کند.
مدیرعامل ستاد دیه البرز با تاکید براینکه برای آزادی مددجویان مدنظر در این دهه به مبلغ یک میلیارد تومان اعتبار احتیاج است، خاطرنشان کرد: آزادی مددجویان به همت خیرین و ستاد دیه البرز خارج از برنامه اصناف است.
به گزارش تسنيم مقدسی با بیان اینکه برنامه‌های ویژه‌ای برای آزادی مددجویان سرپرست خانوار در پایان سال جاری داریم، تصریح کرد: امید است با عملی شدن این اتفاق سبب خوشحالی خانواده‌های مددجویان واجد شرایط شویم.
وی با اشاره به اینکه 300 مددجو واجد شرایط آزادی هستند که در نظر داریم با همت خیرین زمینه آزادی آن‌ها را فراهم کنیم، اظهار داشت: امید است با همت و مدد خیرین این دسته از افراد به آغوش خانواده‌های منتظر خود برگردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار