کد خبر: ۳۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳ 06 February 2015

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: ۳۸ طرح صنعتی با ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار در البرز به مناسبت دهه فجر افتتاح می‌شود.
به گزارش تسنیم ، ایرج موفق در نمایشگاه منطقه‌ای نقش‌آفرینی زنان در توسعه پایدار با تاکید بر اقتصاد مقاومتی که ظهر امروز با حضور قائم مقام وزیر صنعت، استاندار البرز و مسئولان استانی برگزار شد، اظهار داشت: این نمایشگاه با 250 غرفه در فضای 4 هزار و 300 متری مسقف برپا شده است.
وی با بیان اینکه تعدادی از غرفه‌ها در فضای باز ایجاد شده‌اند، افزود: 60 غرفه مربوط به استان‌های قزوین، تهران و سمنان و مابقی متعلق به استان البرز است.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اشاره به برپایی غرفه دستاوردهای صنعتی، کشاورزی، صنایع دستی، فرهنگی و هنری در این نمایشگاه، خاطرنشان کرد: کالاها و صنایع عذایی و دارویی در این غرفه‌ها با همدلی بانوان اقتصادی البرز و استان‌های همجوار به نمایش در آمده تا از ظرفیت‌های یکدیگر استفاده کنند.
وی بیان کرد: در دهه فجر 38 طرح در بخش صنعت با 300 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری افتتاح می شود که برای هزار و 126 نفر اشتغالزایی ایجاد می‌کند.
موفق اظهار داشت: امروز با حضور قائم مقام وزیر صنعت دو طرح توسعه واحدهای صنعتی و دو واحد صنعتی به صورت نمادین افتتاح  می‌شود که امید است این اشتعال سهم بسزایی در بخش تولید و اقتصاد داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار