واقف نیک‌اندیش، استاد حمیدرضا ابراهیمی، آثار ابداعی خود را در کتاب رکوردهای جهانی گینس به ثبت رساند.
کد خبر: ۳۱۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷ 05 May 2015
به گزارش تابناک فارس،واقف نیک‌اندیش استاد حمیدرضا ابراهیمی مشهور به کاتب، آثار ابداعی خود را در کتاب رکوردهای جهانی گینس به ثبت رساند.

مرتضی رنجبر، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آباده، با اعلام این خبر اظهار داشت: 4 اثر ارزشمند و منحصربه‌فرد وقف‌شده توسط استاد ابراهیمی شامل نگارش و کتابت کل قرآن کریم، کلیات دیوان حافظ، کل مناجات‌نامه امام علی (ع) و حدیث سلسله الذهب امام رضا (ع) موفق به ثبت و چاپ در کتاب رکوردهای جهانی گینس 2015 در صفحه 111 شد.

رنجبر در تشریح این آثار ارزشمند هنری گفت: قرآن کریم و دیوان حافظ با خط ثلث و ترجمه نستعلیق در ابعاد 70*50 با شش رنگ و به وزن 110 کیلوگرم و به طول 12000 متر و در 1352 روز نگارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین کتابت کل مناجات‌نامه امام علی (ع) و حدیث سلسله الذهب امام رضا (ع) با ترجمه به طول 110 متر نگارش شده است.

رنجبر بیان کرد: این آثار همگی با ناخن انگشت سبابه دست راست نوشته شده است که این آثار خارق‌العاده سبب شده که در کتاب رکوردهای جهانی گینس به ثبت برسد.

کتاب رکوردهای جهانی گینس هرساله آثار خارق‌العاده و منحصربه‌فرد در رشته‌های مختلف جهان را با شرایط ویژه ثبت و به چاپ می‌رساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار