فرماندار اردبیل گفت: سرشماری عمومی نفوس و مسکن برای ثبت اطلاعات جمعیتی و وضعیت مسکن است و ربطی به پرداخت یا عدم پرداخت یارانه‌ها ندارد و نباید نگرانی در این زمینه به وجود آید.
کد خبر: ۳۱۴۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴ 20 October 2016

به گزارش تابناک اردبیل، جواد زنجانی در مراسم نمادین اجرای طرح حضوری سرشماری در اردبیل اظهار کرد: سرشماری عمومی نفوس و مسکن برای ثبت اطلاعات جمعیتی و وضعیت مسکن است و ربطی به پرداخت یا عدم پرداخت یارانه‌ها ندارد و نباید نگرانی در این زمینه به وجود آید.

وی تصریح کرد: از امروز مأموران و پرسشگران اطلاعات خانوارها را به شکل دقیق ثبت می‌کنند که امیدواریم با همراهی و همکاری مردم و ثبت دقیق اطلاعات ارائه شده زمینه و بستر خوبی فراهم آید تا با آمار و اطلاعات دقیق بتوانیم برای سال‌های آینده برنامه‌ریزی مناسب و واقع‌بینانه‌ای را داشته باشیم.

فرماندار اردبیل با یادآوری اینکه ابعاد این سرشماری اصلاً در حوزه اقتصادی نیست که مردم نگرانی یا دغدغه‌ای را داشته باشند، گفت: سرشماری عمومی نفوس و مسکن که برای هشتمین بار در استان اردبیل انجام می‌شود، به منظور حرکت ملی برای جمع‌آوری آخرین اطلاعات و آمار است که امیدواریم با همراهی و همکاری بیش از 163 آمارگیر بتوانیم ثبت اطلاعات دقیق‌تری را شاهد باشیم.

زنجانی به پوشش 20 درصدی سرشماری اینترنتی در اردبیل اشاره کرد و افزود: همچنان تا روز جمعه هموطنان فرصت دارند تا در سرشماری اینترنتی مشارکت و اطلاعات خانوارهای خود را ثبت کنند.

وی با بیان اینکه در شهرها، بخش‌ها و روستاهای شهرستان اردبیل با توجه به تراکم جمعیت آمارگیران بدون وقفه و توجه به تعطیلات حتی در روزهای جمعه نیز نسبت به انجام وظیفه خطیر خود در جمع‌آوری اطلاعات اقدام می‌کنند، بیان کرد: امیدواریم نتایج به دست آمده در این حوزه اصلی‌ترین راهکاری باشد تا برنامه‌ریزی درستی را در پیش رو داشته باشیم.

فرماندار اردبیل از خانوارهای اردبیلی خواست تا با اعتماد به آمارگیران مبنی بر عدم انتشار اطلاعات خانوارها در سرشماری نفوس و مسکن مشارکت جدی‌تر داشته باشند تا با آمار دقیق زمینه برای ثبت اطلاعات و بهره‌گیری از آن به خوبی فراهم آید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار