کد خبر: ۳۱۵۲۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲ 21 October 2016


امام جمعه کرج گفت: برای تأمین امنیت منطقه به قدرت خود تکیه داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: اگر دشمن بخواهد کوچک‌ترین جسارتی را به کشور کند، خانه عنکبوتی خود را ویرانه خواهد دید.

وی در ادامه به رزمایش بزرگ فداییان حریم ولایت اشاره کرد و بیان داشت: امروز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی تأمین امنیت مرزها و کشور بر قدرت نظامی داخلی تکیه داشته و یک ارتش مجهز و مجرب با نقش‌آفرینی متخصصان در میهن اسلامی ایجاد شده است.

خطیب جمعه کرج گفت: در رزمایش فداییان حریم ولایت که در اصفهان برگزار شد، ارتش بخشی از توان و قدرت نیروی هوایی کشور را به نمایش گذاشت.

حسینی‌همدانی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه برای تأمین امنیت منطقه به قدرت خود تکیه داریم، تصریح کرد: اگر دشمن قصد جسارتی را داشته باشد خانه عنکبوتی خود را ویرانه خواهد دید.

امام جمعه کرج در ادامه سخنان خود با اشاره به مسائل انتخابات تأکید کرد: مسائل انتخابات بر اساس قانون اساسی جزء مفادی هستند که تمام دستگاه‌های تصمیم‌گیر باید بر این روال سیاست‌های خود را تدوین کنند.

حسینی‌همدانی افزود: بند چهارم این قانون که بر تعیین نوع هزینه‌ها، شفاف‌سازی عملکرد مالی داوطلبان و تشکل‌های سیاسی، مبارزه با متخلفان تأکید شده است، بسیار حائز اهمیت است.

امام جمعه کرج در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه برخی از نامزدهای وعده‌های بی‌جا می‌دهند، بیان داشت: متأسفانه این وعده‌های بی‌جا سبب سوءاستفاده شد، بنابراین باید این مهم به درستی اجرایی شود.

وی افزود: اگر سندی از یک نامزد انتخاباتی کشف شد و مشخص شد که شخص منتخب صلاحیت لازم را ندارد باید اقدامات لازم در خصوص برخورد با وی صورت گیرد.

حسینی‌همدانی همچنین به دیدار رهبر معظم انقلاب با نخبگان کشور اشاره کرد و گفت: توجه به نخبگان و ضرورت رفع نیازهای آنان از مهم‌ترین وظایف است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار