کد خبر: ۳۱۵۲۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳ 21 October 2016


امام جمعه شهرستان نظرآباد گفت: ملت همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد،‌ حجت الاسلام و المسلمین جعفر محسن‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان نظرآباد اظهار داشت: ملت ایران بعد از انقلاب اسلامی در صحنه‌های مختلف همیشه پشتیبان و حامی این نظام مقدس بوده و در عرصه‌های مختلف توانسته کارنامه درخشانی از خود را به یادگار بگذارد.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین عرصه‌هایی که ملت ایران همواره در آن شرکت پرشور داشته‌اند انتخابات بوده است.

امام جمعه نظرآباد تأکید کرد: حمایت و اراده ملت ایران بارها و بارها با حضور در صحنه های مختلف و به ویژه حضور در انتخابات مشخص شده است.

این مسؤول تصریح کرد: ملت ایران همواره حامی این نظام بوده‌اند و در برابر توطئه‌ها و دشمنی‌های مخالفان این نظام با قدرت ایستاده و آنان را از پای درآورده‌اند.

خطیب جمعه شهرستان نظرآباد تأکید کرد: دشمنان در مناسبت‌های مختلف سمپاشی‌های بسیاری را علیه کشور کرده‌اند اما هر بار حضور به موقع ملت ایران سبب از بین رفتن دسیسه دشمنان شده است.

محسن‌زاده میزان مشارکت سیاسی ما در مقیاس‌های جهانی را بسیار قابل عنوان کرد و بیان داشت: کسانی که در جهان همواره خودشان را مدعی دموکراسی می‌بینند امروز صحنه انتخاباتشان یک صحنه طنزآمیز شده است.

وی با تأکید بر اینکه انتخابات ما از سلامت کامل برخوردار است گفت: البته در برگزاری انتخابات با حالت آرمانی همچنان فاصله داریم، لذا می‌بینیم که رهبر معظم انقلاب همچنان سیاست‌های کلی انتخابات را ابلاغ می‌کنند.

امام جمعه نظرآباد اظهار داشت: لذا لازم است تا همه مسؤولان به این سیاست‌ها توجه لازم را داشته باشند تا بخش قابل توجهی از خلاهای موجود در عرصه انتخابات پر شود.

محسن‌زاده به قدرت و توان نیروی هوایی کشور اشاره کرد و عنوان داشت: نیروی هوایی ما یکی از نیروهای چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران است که مسؤولیت حفاظت از مرزهای هوایی و پشتیبانی نیروهای رزمی دیگر را به عهده دارد.

وی همچنین بر توسعه ورزش و به ویژه ورزش‌های همگانی در جامعه تأکید کرد و بیان داشت: ورزش سلامتی و نشاط را در جامعه ایجاد می‌کند لذا ترویج و نهادینه کردن این مهم یکی از نیازهای مهم جامعه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار