رییس هیات دو و میدانی فارس گفت:چهارمین مرحله از اردو های تیم ملی دو و میدانی بزرگسالان ایران در حالی برگزار می گردد که چهار دونده از فارس نیز حضور دارند.
کد خبر: ۳۱۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۶ 05 May 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا:سیروس زارع مهذبیه بیان داشت:مسلم نیادوست در ماده 1500 متر و محمد جواد صیادی در پنج هزار متر پس از درخشش در رقابت های آغاز فصل و کسب نشان طلا به اردو دعوت شدند.

وی اضافه کرد:احمد فرود،دونده دوهای استقامت استان فارس نیز که موفق شد مدال برنز ماده سه هزار مانع را به گردن آویزد نیز در این اردو حضور داردو الناز کمپانی تنها بانوی فارسی است که پس از قهرمانی در ماده 100 مترمانع نیز نامش درمیان دعوت شدگان وجود دارد.

زارع مهذبیه بیان داشت:چهارمین مرحله از اردو های تیم ملی دو و میدانی بزرگسالان ایران از 19 اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران آغاز خواهد گردید و تا 31 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

تیم ملی دو و میدانی ایران برای حضور در بیست و یکمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا که از 13 تا 17 خرداد ماه امسال در کشور چین برگزار می گردد،اماده می شود.

تیم ایران در بیستمین دوره که درهندوستان برگزار شد با کسب سه مدال نقره در مواد پرش ارتفاع توسط کیوان قنبرزاده، پرتاب دیسک توسط محمد صمیمی و پرتاب وزنه توسط لیلا رجبی به کار خود پایان داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار