مدیر مؤسسه شیفتگان وحی به تشریح فعالیت شش ماهه طرح قرآن و عترت اشاره کرد و از ادامه این طرح در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۱۶۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۵ 24 October 2016
به گزارش تابناک قم، اکرم زمان‌زاده، مدیر مؤسسه شیفتگان وحی گفت: یکی از مهمترین برنامه‎های موسسه قرآنی شیفتگان وحی برگزاری جلسات قرآن و عترت در مناطق مختلف استان قم بوده است.

وی افزود: در شش ماهه اول سال جاری برنامه‎های گسترده‏ای در سطح استان در قالب طرح جلسات معرفتی قرآن و عترت برگزار شده است که شامل برگزاری محفل انس و بیان مباحث معرفتی با حضور استاد وحیدیان بوده است.

وی تصریح کرد: برگزاری اردوهای فرهنگی و زیارتی عتبات عالیات، مشهد و قم، برگزاری برنامه‎های آموزشی و تبلیغی در ایام خاص سال، اجرای برنامه‎های فرهنگی و تبلیغی و قرآنی در طول سال و بزرگداشت معلمان قرآن در روز معلم، از جمله برنامه‎های این طرح بوده است.

مدیر موسسه قرآنی شیفتگان وحی اظهارکرد: تهیه و ارایه کتب آموزشی و سبک زندگی به بانوان قرآنی در ماه مبارک رمضان، حضور بانوان قرآنی در جمع آوری کمک به ساخت عتبات عالیات و برگزاری منظم انجمن قرآنی این موسسه از دیگر فعالیت‎هایی است که در این مدت صورت گرفته است.

زمان‌زاده بیان کرد: در قالب این طرح مصوب شد که کسانی که دوره زبان فهم قرآن را طی نکرده‎اند بتواند در یک دوره خاص نسبت به طی این دوره نیز اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار