مسئول انجمن اسلامی دانش‌آموزان اردبیل:
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل گفت: تلاش می‌کنیم تا با برگزاری کارگاه‌های توسعه اخلاق و رفتار اسلامی بر معیار سلوک دینی نوجوانان و نسل آینده را بیشتر با اهمیت این مسائل آشنا کنیم.
کد خبر: ۳۱۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷ 06 May 2015

به گزارش فارس، محسن امینی در نشست هماهنگی برگزاری کارگاه‌های تخصصی ویژه دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی اردبیل اظهار کرد: کارگاه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ویژه دانش‌آموزان دختر عضو انجمن‌های اسلامی مدارس برگزار شد.

وی افزود: در امتداد تشکیل و برگزاری کمیته تخصصی فرهنگی، اجتماعی استانداری اردبیل به ریاست استاندار و با حمایت‌های اداره کل فرهنگی و اجتماعی استانداری، کار گروه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، با هدف جلوگیری از آسیب‌های روانی و روحی که اکثر دانش‌آموزان در معرض این خطر هستند با موضوعات خشونت، اعتیاد، مواد مخدر و سبک زندگی اسلامی برگزار شده است.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل گفت: این کار گروه‌های ویژه دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و به مدت 20 جلسه و با حضور اساتید و کارشناسان متخصص در موضوعات مختلف برگزار خواهد شد که تاکنون موضوع خشونت در بین دانش‌آموزان و با رویکرد آگاهی‌بخشی و آسیب‌زدایی زیر نظر اساتید برجسته استانی برگزار شده است که با انذار و هدایت مسولان ذیربط، موضوع پیشگیری از اعتیاد و مواد مخدر موضوع جدی جلسات آینده خواهد بود.

امینی ادامه داد: موسسه فرهنگی تبلیغی آینده‌سازان دفتر مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور نیز در تامین محتوای مطلوب دانش‌آموزی سهم بسزایی را دارا بوده است.

این مسئول یادآور شد: قصدمان بر این است در مرحله بعدی این کلاس‌ها و کارگاه‌ها برای مادران دانش‌آموزان نیز برگزار شود.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل در پایان سخنان خود بیان کرد: تولید محتوا از قبیل فیلم‌های آموزشی، نشریات تخصصی و پیامک‌های علمی از سایر برنامه‌های این دوره است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار