تابناک تهران - عملیات عمرانی در شهر دماوند در حال اجراست که به گفته شهردار تا زمانی که شرایط جوی به گروه عمرانی اجازه دهد این فعالیت ها ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۳۱۸۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲ 26 October 2016
کهن شهری به وسعت تاریخ... نامش در افسانه ها میدرخشد و کوهش، آتشفشانی همیشه استوار است و خاموش برای دوستان ... از دماوند می گوییم .... قطعه ای از بهشت....
 
دماوند یک کهن شهر است با قدمتی زیاد ... سال 1312 اولین شهرداری در این شهر شروع به کار کرد و تا به امروز فراز و نشیب های بسیار به خود دیده، چهره های فروان در ساختمان شهرداری رفته و آمدند تا این شهر را پابرجا و سربلند نگه دارند....
 
به سراغ شهردار فعلی دماوند رفتیم تا کمی از حال و روز این روزهای شهر خبر بگیریم. عباس صفری با اشاره به عملیات عمرانی این روزها در دماوند گفت: "عملیات عمرانی در بلوار بعثت، یکی از مهمترین پروژه ها در شهر دماوند است که خوشبختانه با موفقیت رو به پایان است. این بلوار در حال گسترده سازی و توسعه پهنای خیابان است."
دماوند در حال عمران 
این عملیات عمرانی در شهر و آسفالت سازی بسیاری از محله ها چند ماهی است آغاز شده و هنوز ادامه دار است. شهردار دماوند در این باره اظهار کرد: "آسفالت سازی محلاتی همچون عرفان، اندیشه، شقایق و ... از ابتدای تابستان در حال انجام است و امیدواریم که تا قبل از تغییرات آب و هوایی به اتمام برسد."
 
وی ادامه داد: " جاده سازی در دماوند یکی از سنگین ترین پروژه هاست که در حال حاضر شهرداری در حال انجام آن است. جاده سازی در مسیر مشاء و چشمه اعلاء نیز قسمتی از این عملیات است که با موفقیت انجام شده است."
 
شهردار دماوند افزود: "این شهر که از قطب های گردشگری استان تهران است که به خاطر آب و هوای خوب و ییلاقی اش بسیار مورد توجه است. دریاچه و رودخانه تار یکی از نقاط مورد توجه گردشگران است که تا چندی پیش مشکلات فراوانی داشت، اما اکنون شهرداری با لایروبی و بازسازی فضای رودخانه شرایط مناسبی را فراهم آورده."
 
طبق گفته های شهردار دماوند تا زمانی که شرایط جوی منطقه به گروه عمرانی اجازه دهند این فعالیت ها ادامه خواهد داشت.
 
یکی از مشکلات شهروندان کمبود پمپ بنزین در این محلات بود که صفری با خبری خوش گفت: "پمپ بنزین بلوار بعثت در حال آماده سازی است و به زودی قابل استفاده خواهد بود. هم چنین شهرداری به دنبال انجام پروسه اداری بای احداث پمپ بنزینی دیگر در بلوار معلم است که انشالله به زودی به بهره برداری برسد."
 
امیدواریم دیگر مشکلات شهری دماوند و شهروندان به زودی حل شده و شرایط آب و هوایی فرصتی منااسب برای اتمام این پروژه ها در اختیار شهرداری بگذارد تا شهروندان دماوندی زمستانی راحت را پشت سر بگذارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار