رئیس گروه پدافند غیر عامل در استانداری مرکزی؛
تابناک: مهدی پزشکیان گفت: اقتصاد مقاومتی نمونه بارز پدافند غیر عامل است و از منظر مقام معظم رهبری پدافند غیر عامل سبب مصونیت از درون کشور است.
کد خبر: ۳۱۸۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳ 26 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، مهدی پزشکیان، رئیس گروه پدافند غیر عامل در استانداری مرکزی، صبح امروز، در مراسمی که با حضور جمعی از مدیران استانی به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل در دبیرستان دخترانه فدک برگزار شد گفت: اقتصاد مقاومتی نمونه بارز پدافند غیر عامل است.

پزشکیان تعریف پدافند غیر عامل از منظر مقام معظم رهبری را اینگونه تفسیر کرد: "پدافند غیر عامل مثل مصونیت سازی بدن انسان است. پدافند غیر عامل سبب مصونیت از درون کشور است. معنایش این است که ولو دشمن تهاجمی کند و زحمتی هم بکشد زوری هم بزند، اثری نخواهد داشت. این پدافند غیر عامل نتیجه اش این است."

وی در رابطه با تغییر نوع تهدیدات سخت و نظامی گذشته به تهدیدات نرم حال حاضر که متاسفانه در تمام اقشار جامعه نفوذ بسیاری داشته خاطر نشان کرد: متاسفانه در کشور ما فرهنگ استفاده از تکنولوژی پس از تکنولوژی وارد می شود که موجب اثرات مخرب بسیاری در جامعه می شود.

پزشکیان در ادامه از آسیب های تکنولوژی و فناوری های نوین ارتباطی سخن گفت و افزود: استفاده نامطلوب و افراطی از این دستاورد ها، اندیشه، فکر و دقت قشر جوان و نوجوان ما را از بین برده و آن ها را مقابل ما قرار داده است.

وی به فروش نرم افزار های مختلفی نظیر تلگرام، در کشورهای خارجی اشاره کرد و حضار را به تفکر در خصوص چرایی در اختیار قرار گرفتن رایگان آن ها توسط کشورهایی نظیر ایران دعوت و تصریح کرد: بد عهدی های مکرر آمریکایی ها موجب نگرانی است.

در پایان این مراسم زنگ پدافند غیر عامل در دبیرستان دخترانه فدک نواخته شد و کتاب های آموزشی لازم بین دانش آموزان توزیع گردید و مقرر شد پس از ده روز آزمونی از این کتاب گرفته شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار