رئیس سازمان نظام پزشکی کرمانشاه خبر داد
رئیس سازمان نظام پزشکی استان کرمانشاه از صدور اخطاریه از سوی شهرداری مناطق کرمانشاه برای جمع‌آوری تابلوهای پزشکان از پیاده‌روهای این شهر خبر داد و گفت: در این راستا با شهرداری کرمانشاه موافق و در تعامل هستیم.
کد خبر: ۳۱۸۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲ 29 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،فتاح فرخی امروز اظهار داشت: تابلوی پزشکان تابع قوانین و مقررات کتابچه قانون سازمان نظام پزشکی است.

رئیس سازمان نظام پزشکی استان کرمانشاه گفت: هر پزشک در هر رشته تخصصی می‌تواند سه تابلو داشته باشد مبنای این تابلوها در راستای راهنمایی مردم است.

این مسؤول از صدور اخطاریه از سوی شهرداری برای مطب‌های پزشکی کرمانشاه خبر داد و گفت: تعدادی از شهرداری‌های مناطق هشت‌گانه کرمانشاه برای مطب‌های سطح شهر اخطاریه‌هایی مبنی بر اینکه باید تابلوهای پزشکی در پیاده‌رو‌ها جمع‌آوری شود، صادر کرده‌اند.

فرخی به برنامه شهرداری کرمانشاه در راستای ساماندهی، زیباسازی شهر و رفع موانع اشاره کرد و متذکر شد: در این راستا با شهرداری کرمانشاه موافق و در تامل هستیم.

وی با بیان اینکه در جلساتی در آینده با شهرداری این موضوع به‌طور کلی بررسی و ساماندهی می‌شود، ادامه داد: در راستای زیباسازی شهر باید دیگر صنف‌ها نیز همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

رئیس سازمان نظام پزشکی در پایان از تلاش‌های صادقانه پزشکان و جامعه پزشکی به ویژه روستا پزشکان در امر خدمات‌رسانی به مناطق کمترتوسعه‌یافته تشکر و قدردانی کرد و گفت: رضایت مخاطبان نسبت به جامعه پزشکان در راه خدمت به جامعه اسلامی و به ویژه مناطق کمتر توسعه‌یافته مدنظر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار