معاون فرماندار سنقر و کلیایی گفت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه فصل سرما و بارش برف، 20 دستگاه ماشین آلات اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان برای برفروبی جاده ها تجهیز و آماده شده اند.
کد خبر: ۳۱۹۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳ 27 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، افشین رحیمی روز پنجشنبه در جلسه بررسی مسایل و مشکلات صنف رانندگان حمل و نقل جاده ای سنقر و کلیایی با حضور معاون اداره کل راهداری استان افزود: این ماشین آلات شامل گریدر، بولدوزر، لودر، ماشین های نمک پاش و کامیون های تیغه دار می باشد.
وی با بیان اینکه مقدار 300 تن نمک و سه هزار تن ماسه در محل انبار مرکزی اداره راهداری شهرستان دپو شده گفت: ماشین آلات این اداره از اول آذر ماه در گردنه های برف گیر از قبیل کشکمیر، خسروآباد و آجین مستقر خواهند شد.
معاون فرماندار سنقر و کلیایی اظهار داشت: 745 کیلومتر راه های اصلی و فرعی روستایی تحت پوشش این شهرستان است که در مواقع بارش برف و مسدود شدن راهها، بایستی در کمترین زمان ممکن بازگشایی شوند.
رحیمی، همچنین از راه اندازی سامانه صدور کارت هوشمند و کارت سلامت برای رفاه حال رانندگان خبر داد و گفت: مراحل انجام این کار از طریق انجمن صنفی رانندگان سنقر و کلیایی در حال پیگیری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار