دیدار حساس دو تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان و استقلال خوزستان را داوران شهرکردی قضاوت کردند که به گفته برخی از کارشناسان داروی، نمره قبولی گرفتند.
کد خبر: ۳۱۹۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲ 29 October 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، دیدار تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان و استقلال خوزستان که برای هر دو تیم دیدار حساسی بود را موعود بنیادی فر به عنوان داور وسط و قهرمان نجفی به عنوان کمک داور قضاوت کردند.
در این دیدار ذوب آهن موفق شد در اصفهان تیم فوتبال استقلال خوزستان را با نتیجه 2 بر صفر شکست داده و با کسب 3 امتیاز این دیدار با 4 پله صعود در پله هشتم جدول رده بندی قرار بگیرد.
این دیدار از آن جهت حساس بود که یادآور سوپر جام باشگاههای ایران بود که در آن دیدار تیم ذوب آهن موفق به شکست استقلال خوزستان شده بود.
در این دیدار در دقیقه 58 مهدی رجب زاده مهاجم کهنه کار ذوب آهن دروازه استقلال خوزستان را باز کند و در دقیقه 91احسان پهلوان برای بار دوم دروازه آبی پوشان خوزستان را گشود.
صدور سه کارت زرد در حساسترین زمان بازی و کنترل بازی از سوی داور باعث شد تا بازی کم حاشیه ای در این روز در اصفهان رقم بخورد.
کارشناسان فوتبال از قضاوت تیم داوری این دیدار اعلام رضایت کردند و سرمربیان دو تیم نیز در پایان دیدار از تیم داوری گلایه ای نداشتند.
موعود بنیادی فر در هفته های اخیر در لیگ برتر عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته است به همین دلیل با کمترین انتقاد از سوی مربیان لیگ برتری همراه بوده است.
او اکنون یکی از داوران الیت (برگزیده) کنفدراسیون آسیاست و در صورت ادامه همین روند در لیگ فوتبال برتر ایران و مسابقات بین المللی می تواند گزینه ای برای مسابقات جام ملت های آسیا و حتی جام جهانی باشد.
چهارمحال و بختیاری 6داور در لیگ های مختلف فوتبال ایران دارد و یکی از استانهای داور خیز کشور است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار