رئیس هیأت وزنه‌برداری استان قم:
رئیس هیأت وزنه‌برداری استان قم از برگزاری دوره مربیگری این رشته ورزشی برای جذب مربیان جوان و با دانش به منظور توسعه وزنه‌برداری قم خبر داد.
کد خبر: ۳۲۰۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴ 30 October 2016
به گزارش تابناک قم، سیدعلی بابامیری اظهار کرد: رشته وزنه‌برداری یکی از ورزش‌ها قدیمی و با سابقه استان قم به شمار می‌رود که گذشته بسیار روشن و پرافتخاری دارد و اکنون تمام تلاش ما این است که به زودی بتوانیم این رشته را بار دیگر نام قم را در سطح اول رقابت‌های کشوری این رشته بر سر زبان‌ها بیندازیم.

وی ادامه داد: از اردیبهشت ماه امسال که مسؤولیت ریاست هیأت وزنه‌برداری استان قم را با اعتماد اعضای مجمع بر عهده گرفته‌ام، اهداف زیادی را برای ارتقاء جایگاه این رشته ورزشی در بین هیأت‌های ورزشی استان و همچنین هیأت‌های زیر مجموعه فدراسیون وزنه‌برداری ترسیم کرده‌ایم.

رئیس هیأت وزنه‌برداری استان قم بیان کرد: نمی‌دانم که در مدت چهار سالی که مسؤولیت ریاست این هیأت را عهده‌دار هستم تا چه اندازه می‌توانیم اهداف پیش‌بینی شده را عملی کنیم، اما همین قدر به خودم و مجموعه هیأت ایمان دارم که می‌توانیم برای رشد و گسترش این رشته و مدال‌آوری از آن در سطح کشور برسیم.

وی یادآور شد: موانع و محدودیت‌ها به ویژه از نظر مالی و امکانات همواره در مسیر حرکت به سمت پیشرفت، مشکلاتی ایجاد می‌کنند اما سعی ما این است که از حداقل‌ها برای رسیدن به اهدافی که در توان هیأت است، بهترین استفاده را کرده و این رشته را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

بابامیری با بیان اینکه قم در رشته وزنه‌برداری پیشکسوتان بسیار خوب، ارزنده و با دانشی دارد، تصریح کرد: حضور این پیشکسوتان ارزنده در کنار مربیان پرتلاش وزنه‌برداری، با سرمایه‌گذاری در رده‌های سنی پایه، قطعا هیأت را خیلی زود به هدف خود که قهرمان‌پروری است می‌رساند.

وی یادآور شد: در این مسیر توجه ویژه‌ای به امر آموزش داریم و برای برگزاری یک دوره مربیگری درجه سه برنامه‌ریزی کرده‌ایم و این دوره هم اکنون در مرحله فراخوان است و به زودی با حضور مدرس فدراسیون توسط هیأت وزنه‌برداری استان قم برگزار خواهد شد.

رئیس هیأت وزنه‌برداری استان قم با بیان اینکه دوره مربیگری درجه سه این رشته در قالب یک دوره آموزشی عملی برگزار می‌شود، افزود: واجدین شرایط می‌توانند به منظور ثبت‌نام در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هر هفته در نوبت عصر از ساعت 16 تا 18 به دفتر هیأت وزنه‌برداری واقع در سالن وزنه‌برداری شهید رواقی مجموعه ورزشی شهید حیدریان مراجعه و مدارک خود را ارائه کنند.

وی با اشاره به شرایط ثبت‌نام کنندگان در این دوره، عنوان کرد: داشتن حداقل 23 سال سن، مدرک تحصیلی دیپلم، کارت پایان خدمت مقدس سربازی و یا گواهی فعالیت در هیأت وزنه‌برداری به تایید هیأت از جمله شرایط علاقمندان به شرکت در این دوره آموزشی محسوب می‌شود.

بابامیری با بیان اینکه قهرمانان مسابقات رده سنی بزرگسالان کشور نیاز به حضور در بخش عملی این دوره آموزشی مربیگری ندارند و تنها در بخش تئوری آن باید شرکت کنند، افزود: تصویر مدرک تحصیلی، تصویر شناسنامه، کارت ملی و چهار قطعه عکس به همراه فیش واریزی برای حضور در دوره، باید توسط علاقمندان به حضور در این دوره آموزشی مربیگری به هیأت وزنه‌برداری ارائه شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار