مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس از برگزاری ۴ نمایشگاه تخصصی به صورت همزمان در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۳۲۰۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴ 30 October 2016
تابناک فارس به نقل از تسنیم:نمایشگاه بین‌المللی استان فارس از 11 تا 14 آبان‌ماه میزبان برگزاری 4 نمایشگاه تخصصی در شیراز است.

عبدالناصر اسکندری، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس، درباره برگزاری این رویداد اظهار داشت: سیزدهمین نمایشگاه تاسیسات و تجهیزات سرمایش و گرمایش، سومین نمایشگاه کاشی و سرامیک، ششمین نمایشگاه تخصصی حمام، سونا، استخر و جکوزی و دومین نمایشگاه معماری، طراحی و دکوراسیون داخلی به صورت همزمان در نمایشگاه بین‌المللی فارس برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه این 4 نمایشگاه ساعت 18 روز سه‌شنبه 11 آبان‌ماه افتتاح می‌شود افزود: علاقمندان می‌توانند از 11 تا 14 آبان ماه از ساعت 16 تا 21 از این نمایشگاه بازدید کنند.

اسکندری با بیان اینکه نمایشگاه‌‌‌های تجاری فرصت‌ بسیار ارزشمندی را برای صاحبان صنایع فراهم می‌آورند تا محصولات و توانمندی‌های خود را در سطح وسیعی عرضه کرده و با فعالان حوزه‌ کاری خود ارتباط برقرار کنند عنوان کرد: در این نمایشگاه نیز شرکت‌های داخلی و بین‌المللی محصولات، قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های خود را به بازدیدکنندگان عرضه می‌‌کنند و از تعامل با دست‌اندرکاران صنعت و فرصت‌های موجود بهره می‌گیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار