تابناک: مدیر اجرایی شورای عمره و عتبات دانشگاهیان استان مرکزی با اشاره به آخرین اعزام کاروان زیارتی عتبات دانشگاهیان استان گفت: از ابتدای سال تاکنون، حدود ۴۸۰ نفر از دانشگاهیان استان در قالب ۲۱ کاروان به عتبات عالیات اعزام شدند.
کد خبر: ۳۲۰۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲ 30 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، علی صالحیان، مدیر اجرایی شورای عمره و عتبات دانشگاهیان استان مرکزی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: آخرین کاروان عتبات عالیات دانشگاهیان استان مرکزی امروز یکشنبه، ۹ آبان از طریق هوایی انجام می‌پذیرد.

وی ادامه داد: این اعزام هوایی در قالب دو کاروان ۴۰ نفر صورت می‌گیرد که دانشگاهیان استان مرکزی از طریق پرواز فرودگاه تهران به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

مدیر اجرایی شورای عمره و عتبات دانشگاهیان استان مرکزی تصریح کرد: ثبت‌نام دانشگاهیان برای اعزام به عتبات عالیات از تاریخ ۱۰ تا ۲۵ اردیبهشت صورت گرفت که دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه‌ها که علاقمند به شرکت در زیارت عتبات عالیات بودند با مراجعه به سایت لبیک به نشانی www.labbayk.com  در این سامانه ثبت‌نام کردند.

صالیحان در پایان بیان کرد: امسال دانشگاهیان استان مرکزی در قالب ۱۱ کاروان زمینی و ۱۰ کاروان هوایی که جمعیت آنها حدود ۴۸۰ نفر بود به عتبات عالیات اعزام شدند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار