معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: هفتمین همایش خورشید ولایت همزمان با سالروز تبعید رهبر معظم انقلاب به این شهرستان با حضور مهمانان کشوری و استانی با مشارکت آحاد مردم برگزار می شود.
کد خبر: ۳۲۰۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۷ 31 October 2016
نبی بخش داوودی در نشست شورای فرهنگ عمومی و شئونات فرهنگی ایرانشهر اظهار داشت: هر ساله مصادف با 28 آذر سالروز تبعید رهبر معظم انقلاب به ایرانشهر مردم این شهرستان همایش با شکوه خورشید ولایت را برگزار می کنند و امسال نیز در حال آمادگی برای برگزاری این همایش هستند تا باردیگر وفاداریشان را به معظم له ابراز دارند.
وی بیان کرد: مردم ایرانشهر مفتخرند که روزی میزبان رهبر معظم انقلاب بودند و حضور ایشان در منطقه برکات و خیرات زیادی به همراه داشته است.
فرماندار ایرانشهر با تاکید بر جمع آوری آثار و دست نوشته های مقام معظم رهبری در زمان تبعید در این شهرستان گفت: باید این آثار به عنوان یک کتاب معرفی شود.
داوودی اظهار داشت: مردم ایرانشهر قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با اهداف نظام و انقلاب آشنا بودند که این از برکات حضور مقام معظم رهبری در آن مقطع زمانی در منطقه است.
به گزارش ایرنا در این نشست پس از بحث و تبادل نظر در خصوص جمع آوری آثار و خاطرات مقام معظم رهبری و مستقر شدن یکی از معاونان و یا کارشناسان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایرانشهر برای پیگیری برنامه های همایش خورشید ولایت تصمیماتی گرفته شد.
همچنین در زمینه برگزاری هرچه باشکوهتر آیین اربعین امام حسین (ع) در این نشست برنامه ریزی شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
کی ایشون رو تبعید کرده.رهبر رو مگه تبعید میکنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار