مسؤول بسیج دانش‌آموزی کرمانشاه خبر داد
مسؤول بسیج دانش‌آموزی استان کرمانشاه از اجرای بیش از 300 برنامه‌ ویژه‌ در هفته بسیج دانش‌آموزی در مدارس این استان خبر داد و گفت: تجمع 13 آبان‌ماه در شهر کرمانشاه در خیابان شهید مصطفی امامی مقابل اداره‌کل آموزش و پرورش است.
کد خبر: ۳۲۰۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶ 31 October 2016

محمدرسول اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با بیان اینکه در هفته بسیج دانش‌آموزی بیش از 300 برنامه‌های ویژه‌ در مدارس برگزار می‌شود، اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا دانش‌آموز و یوم‌الله 13 آبان‌، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در روز چهارشنبه 12 آبان‌ماه رأس ساعت 8:30 دقیقه زنگ استکبار ستیزی در مدارس استان کرمانشاه نواخته می‌شود.

مسؤول بسیج دانش‌آموزی استان کرمانشاه برگزاری صبحگاه‌های بسیج دانش‌آموزی، دیدار با خانواده معظم شهدا دانش‌آموز، دیدار با ائمه جمعه شهرستان‌ها و فرمانداران، اجرای برنامه‌های‌استکبار‌ستیزی در سطح مدارس استان، برگزاری مسابقات فرهنگی و... را از جمله برنامه‌های اجرایی در قالب هفته بسیج دانش‌آموزی اعلام کرد.

 این مسؤول به برگزاری مسابقات نقاشی با عنوان «دانش‌آموز بسیجی، مقاومت و استکبارستیزی» اشاره کرد و گفت: برگزاری کرسی‌های نقد و آزاد‌اندیشی که با حضور نخبگان بسیجی از جمله برنامه‌های فرهنگی و هنری مدارس استان در این ایام است.

اکبری از توزیع بسته‌های فرهنگی در راستای بصیرت‌افزایی دانش‌آموزان در مورد فرهنگ عاشورایی در مدارس خبر داد و تصریح کرد: جلسات بصیرتی با موضوع استکبارستیزی در مدارس برای آگاهی بیشتر دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

مسؤول بسیج دانش‌آموزی استان کرمانشاه با اشاره به اعلام آمادگی دانش آموزان و فرهنگیان استان برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان‌ماه گفت‌: همزمان با سراسر کشور و همگام با اقشار مختلف مردم‌، دانش‌آموزان و فرهنگیان کرمانشاهی نیز روز پنجشنبه 13 آبان‌ماه در نقاط مختلف استان و در شهر کرمانشاه در خیابان شهید مصطفی امامی مقابل اداره‌کل آموزش و پرورش تجمع می‌کنند و با گرامیداشت این روز مهم‌، با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرده و فریاد استکبار‌ستیزی سر می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار