نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: از تمامی ورزشکاران انتظار می رودبیش از آن که قدرت بدنی خود را نمایش بگذارند فرهنگ خود را به رخ دنیا بکشند و سفیران فرهنگی ملت ایران باشند.
کد خبر: ۳۲۱۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳ 31 October 2016
آیت الله سید علیرضا عبادی صبح دوشنبه در دیدار با رئیس و اعضای هیئت ورزشی جانبازان و معلولان خراسان جنوبی با بیان اینکه همه انسان ها امانتی از جانب خداوند هستند، اظهار کرد: اگر بر اساس عقل و عترت که پیام الهی است فرهنگی آن چنان بر بشر حاکم بود تمامی امانت های مادی و معنوی انسان رشد می کرد.

وی با اشاره به اینکه اکثر مردم جامعه به دلیل عدم رعایت صحیح بسیاری از امور خود را به دست خود ضایع می کنند، افزود: معلولان و جانبازان بخشی از امانت خود را به خدا سپرده اند لذا در هیچ شرایطی نباید احساس کمبود داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه عقل سالم در بدن سالم است و بدن سالم نیز از عقل سالم است، گفت: کسانی که با حفظ بهداشت، روحیه شاد و عقل سالم امانت خداوند را سالم نگه می دارند مورد عنایت خداوند قرار می گیرند.

وی با اشاره به اینکه کسانی که ضمن نگهداری از امانت خداوند با حضور قهرمانانه خود در عرصه های بین المللی پرچم جمهوری اسلامی را به اهتزاز در می آورند و ایران را به رخ دنیا می کشند سعادت مند خواهند بود،عنوان کرد: جایگاهی که برای معلولان و جانبازان در عرصه ورزشی است برای افراد عادی نیست.

آیت الله عبادی ادامه داد: تصور عامه مردم بر این است که جانبازان و معلولان مشکل دارند اما قهرمانی این قشر از جامعه در عرصه های مختلف این تصور باطل را از بین می برد.

وی با بیان اینکه اراده در انسان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، اظهار داشت: اراده انسان در رسیدن به پیروزی اش مهم بوده و جسم وی در این زمینه نقش کمرنگی را ایفا می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از تمامی ورزشکاران انتظار می رودبیش از آن که قدرت بدنی خود را نمایش بگذارند فرهنگ خود را به رخ دنیا بکشند، افزود: باید در همه امور بر اساس عدالت، اخلاق و منطق تعریف شویم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار