قاسمی نژاد ماشین را از بحران بیرون کرد
دیدار دو تیم ماشین سازی و خونه به خونه بابل با برتری ماشین سازی خاتمه یافت.
کد خبر: ۳۲۱۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴ 31 October 2016
به گزارش تابناک تبریز، تیم های ماشین سازی تبریز و خونه خونه بابل از ساعت ۱۴ در مرحله یک شانزدهم رقابت های جام حذفی به مصاف یکدگیر رفته اند که بازی با نتیجه دو بر  یک به سود یاران خطیبی به اتمام رسید.
 
قاسمس نژآد در این دیدار فوق العاده ظاهر شد و ماشین سازی با دو گل این بازیکن جوان از سد شاگردان مرزبان گذشت تا از بحران نبردن در لیگ برتر نجات یابد.

ابتدا خونه به خونه توسط میثم نقی زاده در دقیقه ۴۲ (پنالتی) گل اول این دیدار را به ثمر رساند و ماشین سازی نیز توسط امین قاسمی نژاد در دقیقه ۴۴ به ثمر رسید.

این پایان کار نبود و امین قاسمی نژاد در دقیقه 71 از روی نقطه پنالتی گل دوم و برتری ماشین را به ثمر رساند تا رسول خطیبی از فشار نتیجه نگرفتن رهایی یابد.

کمتر از یک هزار نفر از هواداران ماشین سازی در ورزشگاه حضور داشتند.

ترکیب ماشین سازی: سید مهدی اسلامی، سعید مهدی پور، حبیب گردانی، بهمن کامل، امین قاسمی نژاد، احمد کامدار (، سعید مهری، آندرانیک تیموریان، اتابک زارعی، علی دیندار و مهرداد بایرامی

ترکیب خونه به خونه: میکائیل ایمن تراج،  مازیار زارع، حنیف عمران زاده، امیرحسین فشنگچی، هادی خیری، پژمان نوری، میثم نقی زاده، سعید صادقی، مهدی خیری، عباس محمدرضایی و سید جلال رافخائی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار