رئیس ستاد اقامه نماز استان اردبیل از برگزار اجلاس استانی نماز در استان همزمان با تجلیل از خادمان نماز در اوایل آذرماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۲۱۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴ 01 November 2016
به گزارش تابناک اردبیل، الله شکر عبدی در جلسه هماهنگی برنامه‌های اجلاس استانی نماز تصریح کرد: اجلاس استانی با هدف ترویج نماز جماعت در بین اقشار مختلف جامعه و با رویکرد کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

وی به تدارک برنامه‌های مختلف از جمله نشست‌های تخصصی و آموزشی در اجلاس نماز اشاره کرد و افزود:  علاوه بر این تجلیل از خبرگزاری‌های فعال در عرصه نماز، تجلیل از ۵۶ ائمه جمعه، تجلیل از ۱۴ دستگاه اجرایی موفق در برپایی برنامه‌های نماز و تجلیل از ۴۰ نفر از فعالان قرآنی پیش‌بینی شده است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان به ضرورت شناسایی فعالان نماز دستگاه‌های اجرایی و تقویت فعالیت‌های ترویج نماز در ادارات تأکید کرد و افزود: برگزاری نماز جماعت هم اینک در ادارات به شکل مطلوب انجام می‌شود.

عبدی با اشاره به احصا الگوهای موفق در امر نماز ادامه داد: انتظار می‌رود برای دست‌یابی به اطلاعات دقیق ادارات نیز همکاری لازم را داشته باشند.

وی همچنین به برگزار اجلاس سراسری نماز همزمان با ۱۸ آذر ماه در استان البرز اشاره کرد و افزود: ادارات می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه اجلاس سراسری ارسال کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار