با حضور منوچهر صدوقی‌سها
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: نشست علمی ویژگی‌های شخصیتی آیت‌الله میرزا‌حسن کرمانشاهی با حضور منوچهر صدوقی‌سها امروز در تالار وحدت دانشکده فرهنگ و هنر علمی کاربردی واقع در میدان جلیلی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۲۱۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱ 01 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،ابراهیم رحیمی‌زنگنه از برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب در این استان خبر داد و اظهار داشت: از 24 آبان‌ماه به مدت یک‌هفته این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه واقع در پارک شاهد دایر می‌شود.

وی از عرضه کتاب با 30 درصد تخفیف در نمایشگاه بزرگ کتاب در کرمانشاه خبر داد و افزود: این نمایشگاه در طی روزهای برپایی در دو نوبت صبح از ساعت 8 تا 12 و عصر از ساعت 15 تا 20 برای بازدید علاقمندان دایر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به ثبت‌نام بیش از 400 ناشر برای حضور در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: بیش از 40 هزار عنوان کتاب در قالب 240 غرفه عرضه می‌شود.

این مسؤول از برگزاری نشست علمی ویژگی‌های شخصیتی آیت‌الله میرزا‌حسن کرمانشاهی با حضور منوچهر صدوقی‌سها استاد فلسفه دانشگاه تهران و حوزه علمیه و داماد علامه محمد‌تقی جعفری امروز در تالار وحدت دانشکده فرهنگ و هنر علمی کاربردی واقع در میدان جلیلی شهر کرمانشاه خبر داد.

رحیمی‌زنگنه میرزا حسن کرمانشاهی را افتخار بزرگی برای استان دانست و یادآور شد: این عارف و فیلسوف بزرگ از ارکان انتقال فلسفه به بزرگان به شمار می‌رود و تبحر خاص ویژه میرزا حسن کرمانشاهی در فلسفه بود.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، میرزا حسن کرمانشاهی شاگردان بزرگی هم‌مانند میرزا محمود آشتیانی، میرزا مهدی آشتیانی، سید‌مرتضی لنگرودی، سید‌یعقوب انوار‌شیرازی، شیخ محمد‌بن حبیب‌الله جولستانی و... تربیت کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار