مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: تقویت هیات های ورزشی این استان در گرو حمایت حامیان مالی است.
کد خبر: ۳۲۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳ 07 May 2015
ایوب بهتاج روز چهارشنبه در جلسه هیات های ورزشی پارس آباد مغان با اشاره به توانمندی های ورزشی پارس آباد مغان افزود: در یک سال اخیر با 11 مورد سفر به این شهرستان پیگیر مسائل و مشکلات هیات های ورزشی هستیم و تمام قول های داده شده در جلسات اخیر عملی شده است.

وی گفت: به زودی استخر شهید هاشمی توسط مسوولان استانی و شهرستانی افتتاح شده و در اختیار اهالی و ورزشکاران قرار خواهد گرفت.

او اظهار کرد: همچنین یک میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار برای محوطه سازی استادیوم تختی تخصیص یافته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نسبت به تجهیز هیات های ورزشی قول مساعد داد و اظهار کرد: به لحاظ مرزی بودن شهرستان و تهاجم فرهنگی غربی ها و سرمایه گذاری های آنها نسبت به منحرف کردن قشر جوان باید توجه بیشتری به این منطقه داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ، انور موسی زادگان ، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد نیز در این جلسه گفت: امسال یک هزار و 700 ورزشکار در این شهرستان سازمان دهی شدند که رشد 50 درصدی نشان می دهد و این نتیجه نظارت و ساماندهی اماکن های ورزشی می باشد.

وی همچنین با اشاره به جایگاه ورزش شهرستان رنکینگ استانی و کشوری افزود: پتانسیل و ظرفیت بالای ورزشکاران و جوانان این منطقه می طلبد تا با هماهنگی و تلاش مضاعف هیات های ورزشی هم در مسابقات کشوری و هم در مسابقات برون مرزی نمود یابند.

حجت الاسلام حبیب برومند نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی هم گفت: پارسال از اعتباری که از ماده 180 در اختیار نمایندگان بود پنج میلیارد ریال به بخش ورزش این شهرستان اختصاص یافت.

وی افزود: اداره ورزش و جوانان پارس آباد در مقایسه با شهرستان های استان از لحاظ نیروی انسانی در حد مطلوبی نیست و باید نسبت به جذب سه نفر از نیروهایی که به صورت قراردادی در هیات های ورزشی فعالیت می کنند اقدام شود.

شهرستان پارس آباد مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار