جانشین پلیس راهور شهرستان قم گفت: مسیر راهپیمایی روز۱۳ آبان از تقاطع حجتیه به سمت تقاطع شهدا و خیابان ارم دارای محدودیت تردد و ممنوعیت توقف تا پایان مراسم می‌باشد.
کد خبر: ۳۲۲۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸ 02 November 2016
به گزارش تابناک قم، سرهنگ حمید عرب لاریمی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز 13 آبان در قم اظهار داشت: از ابتدای روز13 آبان مأموران راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های مسیر راهپیمایی حضور و از توقف وسایل رانندگی جلوگیری می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در محدوده میدان روح‌الله به سمت میدان شهدا، تقاطع حجتیه، بلوار بهار و خیابان ارم از توقف وسایل نقلیه جلوگیری کرده و در صورت بی‌توجهی رانندگان، وسیله نقلیه  با جرثقیل به پارکینگ منتقل می‌شود.

جانشین پلیس راهور شهرستان قم بابیان اینکه اعلام محدودیت‌های مراسم راهپیمایی روز 13آبان از ساعت 7:30 صبح شروع می‌شود، گفت:از تقاطع ناشران به سمت میدان روح‌الله تا ساعت 8:30 محدودیت مقطعی داریم که از این ساعت به بعد محدودیت به‌صورت صد درصد در این خیابان‌ها و خیابان شبستان و بلوار بهار  اعمال می‌شود.     

وی با اشاره به ممنوعیت تردد وسایل از خیابان‌های راهپیمایی افزود: تردد هرگونه وسایل نقلیه از این خیابان‌ها و کوچه‌های منتهی به آنان ممنوع است.

جانشین پلیس راهور شهرستان قم مسیر راهپیمایی 13 آبان را موردتوجه قرار داد و گفت: مسیر احتمالی راهپیمایی از تقاطع حجتیه به سمت تقاطع شهدا و خیابان ارم است که در آن‌ها محدودیت تردد و ممنوعیت توقف تا پایان مراسم اعمال می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار