شهردار خوي:نخسيتين آمفي تئاترروباز شهرستان خوي بابيش از 95درصد پيشرفت فيزيکي دردهه فجر سالجاري به بهره برداري مي رسد
کد خبر: ۳۲۲۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۳ 02 November 2016
شهردارخوي در گفتگو با  خبرنگار خبرگزاري تابناک استان آذربايجان غربي از خوي؛ با اعلام اين خبر گفت: نخستین سالن آمفی تئاتر روباز خوی ،با پیشرفت فیزکی95 درصدی در محوطه ای به مساحت یک هزار و ۸۵۰ متر مربع در حال تکميل است.

محرم اکبرزاده ضمن اشاره به اهمیت اين پروژه در خوی افزود: احداث این سالن آمفی تئا تر روباز با هدف اجرای برنامه های مختلف هنری همچون تئا تر، موسیقی، مراسم های مختلف عمومی و جشن ها برای ظرفیت حدود 2 هزار نفردرسال94 آغاز شده و در حال حاضرساخت اين پروژه درمراحل نهايي است که دردهه فجر امسال به بهره برداري مي رسد. 

وی بابیان اینکه، پروژه اولین آمفی تئاتر شهرستان خوی قطعاً یکی از موثر ترین پروژه های شهرداری در بخش عمرانی- فرهنگی است که در مناسبت های سال و برای برگزاری مراسم های مختلف و استفاده هنرمندان برای اجرای برنامه های هنری مورد استفاده قرار می گیرد.

اکبرزاده به اعتباراین پروژه اشاره کرد و افزود: 3 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری خوی برای این آمفی تئاتر هزینه شده است. 


شهردار خوي درپايان بخش سخنان خود  به جنس صندلي هاي نصب شده دراين سالن اشاره کرد و گفت: صندلی های پلاستیکی ویژه آمفی تئاترهای روباز با قابلیت استفاده در مقاطع و فصول مختلف دراين سالن نصب شده است. 

خبرنگار:ف.فرخ زاده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار