رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با بیان این که استکبارستیزی شاخصه اصلی انقلاب ایران است، گفت: هرقلم، زبان ومدیری که مبارزه با استکبار جهانی را نفی کند خیانت به نظام و انقلاب کرده است.
کد خبر: ۳۲۲۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷ 03 November 2016
حجت الاسلام نورالله قدرتی پنجشنبه در مراسم 13 آبان در بجنورد با بیان این روز یادآور سه واقعه مهم تاریخی است، گفت: حمله مزدوران شاهنشاهی در سال 1343 به منزل امام و تبعید ایشان به ترکیه، شهادت 56 دانش آموز در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 1358 از وقایعی هستند که همواره درس عزتمندی را برای ملت ما به ارمغان می آورند.
وی افزود: همین فریادهای نسل جوان است که مایه ناامیدی دشمنانی شده است که در کمین نشسته اند تا ما روزی دست از شعارهای انقلابی که شاخصه اصلی انقلاب کبیر ما بوده، دست برداریم.
وی مبارزه با استکبار جهانی را شاخصه اصلی نهضت انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: اگر بشریت طالب صلح در جهان است باید بداند که راه آن مبارزه با استکبار است.
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: پیر و جوان، کشاورز، کارمند و هر قشری که امروز با مشت های گره کرده فریاد مرگ بر استکبار را سر می دهند باید بداند استمرار انقلاب و آرمان های انقلاب توسط همین شعارهای مرگ بر استکبار محقق می شود.
وی با بیان این که هویت نهضت انقلاب اسلامی سازش ناپذیری با استکبار است گفت: کسانی که با باور غلط، قلم می زنند و سخنرانی می کنند که به همه بفهمانند نهضت امام برای مبارزه با استکبار نبوده است سخت در اشتباهند.
وی اضافه کرد: دشمنان سعی دارند تا این باور را که برگرفته از نهضت حسینی و مبتنی بر اصول عقلی و دینی است، خدشه دار کنند و این اندیشه حسینی را از مردم و جوانان ما بگیرند.
حجت الاسلام قدرتی افزود: این افکار واهی دشمنان آنها را به بی راهه می برد و باید بدانند که سرمایه خود را هدر می دهند و ملت ما هم باید بداند که اگر عزتمندی را می خواهد راه آن تنها در مقابله با استکبار ستیزی است.

** راه عزتمندی ملت ما در مقابله با استکبارستیزی است
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در ادامه یادآور شد: کسانی راه عزتمندی ما را در دست دادن به دشمنان می دانند که تعجب ماهم بر این است که کدام انسان دلسوخته ای راه عزتمندی ملت خود را در دست دادن به دشمنانش می داند.
وی افزود: عزتمندی ملت ما به شهادت دانش آموزانی بر می گرددد که در 13 آبان سال 1357 خون خود را نثار انقلاب کردند و همین عزتمندی است که با گذشت سالها از آن واقعه ،هنوز هم دانش آموزان گوش به فرمان ولایت و از عمق جان فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل غاضب را سر می دهند.
حجت الاسلام نورالله قدرتی عنوان کرد: کسانی که در رسانه ها راه پیشرفت را در همکاری با آمریکا ترویج می دهند کاملا اشتباه فکر می کنند ،چرا که آمریکای کنونی غرق در دریایی از مشکلات سیاسی و اجتماعی قرار دارد و هم اکنون کانون خانواده که بنیان هر ملتی را تشکیل می دهد در این کشور از هم پاشیده است.
وی در ادامه یادآور شد: مردم ما باید بدانند که راه غلبه بر مشکلات در درجه نخست توکل به خدا و سپس جوشیدن اراده و استقامت جوانانی است که با قدرت در صحنه علم و دانش پیش بروند چرا که پیروزی از آن کشوری است که در صحنه علم پیروز باشد.
وی گفت: اگر عزم راسخ در هر کاری داشته باشیم و با قدرت در میدان نبرد با دشمنان حضور پیدا کنیم قطعا هیچ دشمنی یارای مقابله با ما را نخواهد داشت.
دانش آموزان خراسان شمالی در سراسر استان با فریادهای مرگ بر آمریکا ،مرگ بر اسرائیل و 13 آبان یوم الله یوم الله ،انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دادند و در بجنورد هم دانش آموزان از میدان شهید تا میدان بازرگانی در این راهپیمایی شرکت کردند.
در پایان این راهپیمایی هم قطعنامه برای مقابله با استکبارستیزی قرائت شد که با بانگ مرگ بر آمریکا و الله اکبر مورد تایید حضار قرار گرفت.
همچنین در این راهپیمایی که در زیر بارش باران و هوای سرد پائیزی برگزار شد، علمک آمریکا به آتش کشیده شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار