فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:
فرمانده سپاه انصارالرضا (علیه السلام) خراسان جنوبی با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: امروز دانش آموزان، دانشجویان ولایتمدار و مردم متدین نشان دادند که هرگز با استکبار سازش ندارند.
کد خبر: ۳۲۲۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹ 03 November 2016


علی قاسمی امروز (۱۳ آبان) در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استکبار را می شناسیم و راه های مبارزه را هم باید شناسایی کنیم.

 وی با بیان اینکه باید آمادگی دفاعی و فرهنگی در برابر استکبار و تهاجم نرم دشمن داشته باشیم، افزود: بیشترین توطئه استکبار نفوذ فرهنگی است.

 فرمانده سپاه انصارالرضا (علیه السلام) خراسان جنوبی ضمن تشکر از حضور پرشور مردم بیرجند در راهپیمایی 13 آبان، بیان کرد: باید کار فرهنگی و بصیرتی برای مقابله با استکبار داشته باشیم.

 قاسمی تاکید کرد: امروز دانش آموزان و دانشجویان ولایتمدار و مردم متدین استان نشان دادند که هرگز با استکبار سازش ندارند.

 وی با اشاره به اینکه ملت ایران اسلامی با بصیرت و هوشیاری در مقابل استکبار قیام می کند، گفت: این قیام نمادش در جوانان، روحانیت، دانشجویان و دانش آموزان نمایان است.

 قاسمی با تاکید بر اینکه 13 آبان روز با ارزشی در تقویم انقلاب اسلامی است، افزود: سه واقعه تاریخی در این روز رخ داده است.

 وی با گرامیداشت سالروز شهادت دانشجویان و تبعید امام خمینی(ره) ادامه داد: تمام این وقایع تکلیف روشنفکران و روحانیون و علما را سنگین می کند و باید با توجه به بیانات و هدایت های مقام معظم رهبری و ولایت فقیه، انقلابی در برابر استکبار عمل و حرکت کنیم.

 فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام تاکید کرد: همه بدانند که شعار همه ملت ایران اسلامی همیشه «مرگ بر آمریکا» بوده و خواهد ماند.

منبع،شبستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار