امام جمعه ملکشاهی:
امام جمعه ملکشاهی گفت:13 آبان ماه را برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست وگفت: از این تاریخ به بعد هیمنه آمریکا شکست و شعار مرگ بر آمریکا به یک شعار جهانی تبدیل شد.
کد خبر: ۳۲۳۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴ 03 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام و المسلمین سید عبداله امینی روز پنجشنبه در اجتماع راهپیمایان شهرستان ملکشاهی به مناسبت 13 آبان، روز تسخیر لانه جاسوسی و نماد کفر ستیزی از تسخیر لانه جاسوی آمریکا تحت عنوان انقلاب دوم و استکبار ستیزی یاد کرد و افزود: مستندات بدست آمده در لانه جاسوسی حکایت از دشمنی و توطئه های گسترده امپریالیسم جهانی علیه ملت ایران است.
 
وی 13 آبان ماه را برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و افزود: از این تاریخ به بعد هیمنه آمریکا شکست و شعار مرگ بر آمریکا به یک شعار جهانی تبدیل شد.
 
حجت الاسلام امینی با اشاره به خصومت های مکرر آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی یادآور شد: این کشور استکباری بارها سعی در ساقط کردن انقلاب از جمله جنگ تحمیلی هشت ساله، تهاجم فرهنگی، تهدید نظامی و تحریم های ظالمانه اقتصادی داشته است.
 
وی بدعهدی آمریکایی ها را در موضوع برجام همچون خورشید واضح و روشن دانست و گفت: امروز به تعبیر مقام معظم رهبری تمامی مسئولان و ملت حتی مذاکره کنندگان نیز به این موضوع واقف هستند.
 
مراسم 13 آبان در شهرستان ملکشاهی همزمان با سراسر کشور صبح امروز با حضور گسترده آحاد مردم مومن و ولایت مدار ملکشاهی بویژه دانش اموزان و نسل جوان برگزار گردید.
 
مردم و شرکت کنندگان در این مراسم که از روبروی دفتر امام جمعه شهرستان به سمت میدان شهید بهشتی شهر ارکواز برگزار شد با شعار های استکبار ستیز مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود بار دیگر بر عهد و پیمان خود با آرمان های انقلاب و امام (ره) تجدید بیعت کردند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار