نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: روز سیزدهم آبان ماه یادآور حماسه و جوشش و خروش غیرت اسلامی دانشجویان پیرو خط امام خمینی (ره) است و با توجه به اتفاقات افتاده در این روز می توان از این روز به عنوان جنگ واقعی بین اسلام و استکبار بر شمرد.
کد خبر: ۳۲۳۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۳:۵۲ 04 November 2016
یت ا... عباسعلی سلیمانی در گفت وگو با ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان افزود: در این روز نوجوانان و دانشجویان با فتح لانه جاسوسی آمریکا، علاوه بر افشای چهره های سازش کار داخلی و دمیده شدن روحیه بیداری، هوشیاری، وحدت و همبستگی در امت مسلمان، ابهت پوشالی آمریکا در جهان را  شکستند و هیئت حاکمه آمریکا را به خفت کشاندند.

وی ادامه داد: 13 آبان دارای رمز ها و ناگفته های فراوانی است که باید آنها واکاوی شده و وقایع به طور شفاف برای همه به خصوص نسل جدید گفته شود تا دشمن نتواند از این موضوع سوء استفاده کند.

وی در ادامه به تبعید بنیانگذار جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: این تبعید به منظور جدایی رهبر از ملت و امت، ایجاد وحشت و ... انجام شد و خوشبختانه تبعید امام خمینی (ره) دارای منشاء خیر بود و باعث صدور انقلاب اسلامی به دیگر کشور ها شد.

وی در ادامه به هدف آمریکا برای مسلط شدن به کشور و ملت ایران اشاره کرد و گفت: آمریکا خیال می کند کشور و ملت ایران مانند کشورهایی است که به زور جنگ در داخل آنها راه می اندازد تا به اهدافش برسد که مسلما کشور ایران اینطور نیست و هرگونه اقدام آمریکا و مزدوران جیره خوارش را محکتر از آنچه که فکرش را می کنند، خواهند داد.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار