خطبه های آتشین امام جمعه شهرستان بدره در مواجهه با سخنان اخیر ریس جمهور دردفاع از ترمیم کابینه، از آن دست حمله های آتشینی است که این روزها به وفور شاهد آن هستیم.
کد خبر: ۳۲۳۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴ 04 November 2016

تابناک ایلام ::این روزها هرکدام از دو طیف سیاسی کشور ،همواره از اینکه مورد هجمه رسانه ای رقیب سیاسی اش قرار میگیرند سخت گلمه مند هستند،اما اگر جانب انصاف را رعایت کنیم باید اذعان کرد که  دست دولت وجریان اعتدال در این جنگ رسانه ای وتبلیغاتی  خالی است.

طیف وابسته به اصولگرایان که خود را همواره وارث وصاحب انقلاب می دانند ازتمام امکانات وتحهیزات رسانه ای ،فضای مجازی ،روزنامه وهفته نامه و انوع تریبون ها برای تضعیف جناح مقابل خود که همکنون بر مسند قدرت سیاسی کشورقرار دارند بهره می برند.
طرفداران این طیف درتضعیف رقیب خود حتی از بیان الفاظ رکیک واتهامات اخلاقی ابایی ندارند وهراندازه که به پایان دوره اول ریاست جمهوری نزدیک تر می شویم ،تخریب وتضعیف ها بیشتر بیشتر وتریبون داران نیز هماهنگ ترمی شوند .
 
اما از سویی دولت یازدهم که با شعاراعتدال بر اریکه قدرت سیاسی کشور تکیه داده از حمایت عقبه سیاسی طیفی از اصولگرایان معتدل وجناح موسوم به چپ برخورداراست، علیرغم انجام خدمات ارزنده ای به نظام وملت با دستان خالی از ابزار تبلیغاتی ورسانه ای مواجهه وهرگاه نیز رییس دولت برای حمایت از عملکرد دولت با هزینه کرد از خود ،وارد گود مقابله به مثل بر آمده است ،آتش تهیه رقیب سیاسی با بهره مندی از ابزار تبلیغاتی قوی نظیر تریبون های نماز جمعه شدیدوشدید تر شده است.
 
این درحالیست که هردو طیف سیاسی در سبد نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار گرفته است وبطور قطع ویقین تضعیف دولت و تشدید نارضایتی مردم از عملکرد آن،عایدی جز رویگردانی مردم از نظام و افزایش  شکاف مردم ومسئولین رده بالای نظام را درپی نداشته است.از این رو لازم است افراد صاحب قلم ،رسانه ای ها و خصوصا صاحبان تریبون به این موضوع بیشتر توجه نمایند
 
خطبه های آتشین امام جمعه شهرستان بدره در مواجهه با سخنان اخیر ریس جمهور دردفاع از ترمیم کابینه از آن دست حمله های آتشینی است که این روزها به وفور شاهد آن هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی موسوی در خطبه های نمازجمعه بدره گفت:بیان این واژه درشان یک فرد روحانی وحقوقدان نیست که انقلابی را نادان بداند.

امام جمعه بدره درادامه گفت: آقای رییس جمهور خودشان روزی انقلابی بوده و درکنار انقلابی ها بوده اندونباید چنین صحبتی را بیان میکردندوبا چنین ادبیاتی به مجلس وارد می شدند.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی موسوی با اشاره به تلاش دشمنان درتخریب انقلابی ها گفتند:درحالی که دشمنان با استفاده از انواع رسانه ها سعی درتخریب نیروهای انقلابی و حذف آنها را دارندبیان این جملات آب ریختن به آسیاب دشمن است و برای رییس جمهور متاسفم .

وی گفت :اگر ما مفهوم انقلابی بودن را بفهمیم نباید آن را با نادانی قریب کنیمچون اساسا این دو مفهوم با هم سازگاری ندارند .

زمانی موسوی به عدم ظرفیت دولت برای پذیرش نقد ها اشاره کرد و آنها را برخلاف شعار هایشان نقد پذیر ندانست .

وی به ادعای رییس جمهور درترمیم فرهنگی کابینه اشاره کرد وگفت :توقع بود رییس جمهور درجلسه رای اعتماد وزرا ،دراین عرصه صحبت کنندو نه به بیان مسایل اقتصادی پرداخته و به دولت های پیشین بپردازند.چرا که ایشان با علم و اطلاع از وضعیت کشور دراین عرصه وارد شده اند والان هم نباید به محض کم آوردن در مساله ای آن را به دولت های قبل نسبت دهند.

وی با اشاره به کلام یکی از وزرا که گفته اند نباید اعصاب مردم راخرد کرد گفت : این وزاری غافل باید بدانند اعصاب مردم سه سال است خرد شده و آنها توان تامین معیشت خود را از دست داده اندو نگه داشتن نرخ تورم به دروغ در روی اعداد تک رقمی فقط برای بهره برداری انتخاباتی و حزبی است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار