معاون صنایع دستی ، اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از برگزاری دوره های رایگان " توانمندی در کسب و کار " برای شاغلین صنایع دستی خبر داد.
کد خبر: ۳۲۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲ 07 May 2015

به گزارش  خبرنگار تابناک تبریز به نقل از روابط عمومی ، این اداره کل ، فرشاد به آفرین ، گفت : این دوره ها در راستای توانمند سازی و ارتقای دانش هنرمندان صنایع دستی و هنرهای سنتی و در نهایت رونق فضای کسب و کار برگزار می شود.

به آفرین با اشاره به محور های آموزشی این دوره ها ، یاد آور شد: قوانین و مقررات حمایتی ، استاندارد کارگاه و مواد ، مدیریت تولید و بازرگانی بازاریابی ، کارآفرینی و ایجاد کسب و کار و آشنایی با اصول و مبانی برنامه توسعه در خوشه های کسب و کار محورهای این کلاس های آموزشی را شامل می شود.

وی ادامه داد: کلاس های آموزشی برای دوره های مدیریت تولید و بازرگانی و بازاریابی توسط دکتر حلاج یوسفی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد در یک دوره 60 ساعتی و دوره های کارآفرینی و ایجاد کسب و کار در یک دوره 48 ساعته برای 60 نفر از فعالان صنایع دستی آغاز شده است و در حال برگزاری است.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردگشری آذربایجان شرقی همچنین گفت: هنرمندان صنایع دستی دارای پروانه تولید کارگاهی و انفرادی می توانند برای شرکت در دوره های قوانین و مقررات اداری و حمایتی ، استاندارد کارگاه و مواد ، آشنایی با اصول و مبانی برنامه توسعه خوشه های کسب و کار می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس تبریز – خیابان 7 تیر – بالاتر از بیمارستان شمس – کوچه شیخ کمال – مرکز آموزش علمی کاربردی کمال الدین بهزاد مراجعه و یا با شماره  04136560361 تما س حاصل نمایند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار