مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خبر داد
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با تاکید بر لزوم رعایت موارد ایمنی در آستانه فصل سرد سال گفت: در 48 ساعت گذشته 29 عملیات آتش‌نشانی در شهر قم انجام شد.
کد خبر: ۳۲۴۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۶ 06 November 2016
به گزارش تابناک قم، عباس جعفری با بیان اینکه نیروهای آتش‌نشانی به طور شبانه‌روزی خدمات ایمنی به مردم ارائه می‌کنند، اظهار کرد: تمام تلاش و همت نیروهای آتش‌نشانی جلوگیری از بروز خطر و مشکلات ایمنی برای مردم است که این امر جز با همراهی مردم و رعایت نکات ایمنی محقق نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مردم با رعایت موارد ایمنی می‌توانند نقش ویژه‌ای در کاهش حوادث در شهر ایفا کنند، خاطرنشان کرد: با نزدیک شدن به فصل سرما و افزایش استفاده از وسایل گرمایشی میزان موارد خطرساز برای مردم بیشتر شده و لازم است همه شهروندان موارد ایمنی را به طور کامل رعایت کنند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم بر لزوم بررسی ایمنی دستگاه‌های گرمایشی در منازل تاکید کرد و افزود: پیش از راه‌اندازی وسایل گرمایشی، نسبت به بررسی شاخص‌های ایمنی دستگاه‌ها و به‌ویژه لوله‌های بخاری دقت شود تا شاهد هیچ گونه مشکلی برای مردم در ایام سرد سال نباشیم.

وی با اشاره به لزوم استفاده از وسایل استاندارد گرمایشی، تصریح کرد: استفاده از دستگاه‌های استاندارد نیز مسئله مهمی است که نقش اساسی در کاهش مشکلات ایمنی دارد.

جعفری در ادامه سخنان خود از انجام 29 عملیات آتش‌نشانی در 48 ساعت گذشته خبر داد و افزود: اطفا 10 حریق، انجام پنج عملیات نجات و 14 مورد ایمن‌سازی از جمله اقدامات انجام شده در دو روز گذشته است.

وی با اشاره به عملیات‌های اطفای حریق انجام شده در 48 ساعت اخیر گفت: در این مدت اطفا حریق سه منزل، چهار مورد ضایعات، یک مورد منزل مخروبه، یک خودرو و یک کابل برق انجام شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به نجات دو نفر از داخل منزل و افراد محبوس شده داخل خودرو برخورد کرده با گاردریل، افزود: همچنین در 14 عملیات ایمن سازی انجام شده دو مورد رفع نشت سوخت، سه مورد بازگشایی درب خودرو، دو مورد قطع آژیر و بازگشایی درب آسانسور صورت گرفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار