معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور از راه‌اندازی سایت تخصصی صنایع دستی خبر داد.
کد خبر: ۳۲۴۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶ 06 November 2016
بهمن نامور مطلق پس از حضور در غرفه ایسنا در نمایشگاه مطبوعات بیان کرد: بخش خصوصی طراحی و اداره کننده سایت تخصصی این حوزه است، مسئولان این سایت به ما مراجعه کرده و از ما راهنمایی خواسته‌اند، ما نیز به آنها قول همکاری داده و گفته‌ایم که اطلاعات لازم را در اختیارشان می‌گذاریم تا سایت تخصصی صنایع دستی مطالب پربارتر و خواندنی‌تری داشته باشد.

او همچنین درباره تعامل رسانه‌ها با معاونت صنایع دستی، بیان کرد: حوزه‌ای مثل صنایع دستی بیش از بسیاری دیگر از حوزه‌ها نیازمند تبلیغات، اطلاع‌رسانی و گفت‌وگو است زیرا این حوزه کمتر شناخته شده است و به تنهایی لوازم کافی را برای اطلاع‌رسانی ندارد.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی ادامه داد: متاسفانه در حق حوزه صنایع دستی کم‌لطفی شده و در صداوسیما کمتر به آن پرداخته می‌شود بنابراین نیاز حوزه صنایع دستی برای اطلاع‌رسانی بسیار زیاد است و دست ما خالی، اعتباری هم برای این منظور دیده نشده به همین جهت روزهای اول سعی بر این بود تا از قابلیت خبرگزاری‌ها در این زمینه استفاده کنیم.

نامور مطلق با بیان اینکه خوشبختانه تا حد زیادی به هدف خود رسیده‌ایم، گفت: اغلب با همه خبرگزاری‌ها ارتباط خوبی داریم و آنها نیز پذیرای خبرهای ما بودند، در چند سال اخیر نه تنها مشکلی با خبرگزاری‌ها نداشتیم بلکه ارتباط خوبی نیز با آنها برقرار کردیم و این به معنای اینکه آنها به ما نقدی وارد نکنند و یا اینکه ما نقدی به آنها نداشته باشیم، نیست.

او با اعلام اینکه خبرگزاری ایسنا نیز نقدهای بسیاری به معاونت صنایع دستی وارد کرده است، بیان کرد: ما نیز از همه نقدها استقبال کردیم. گرچه معاونت صنایع دستی نیز به نقد بسیاری از رسانه‌ها نقد داشته اما به این معنا نبوده که رابطه ما دچار تزلزل شود. در عین بلوغ رسانه‌ای که هر دو طرف داشتند و ضمن داشتن برخی اشتباهات نسبت به یکدیگر اما رابطه‌شان را هر سال بهتر کرده‌اند.

انتهای پیام
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار