عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: خط یک متروی اصفهان هنوز از لحاظ بودجه با مشکل مواجه بوده و این خط همچنان با کمبود بودجه مواجه است.
کد خبر: ۳۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸ 07 February 2015

فتح‌الله معین امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه خط یک متروی اصفهان هنوز از لحاظ بودجه با مشکل مواجه است، اظهار کرد: این خط نیازمند برخورداری از بودجه‌های مورد نیاز بوده و این خط همچنان با کمبود بودجه مواجه است.

وی اضافه کرد: ما در خط یک متروی اصفهان به ویژه برای خرید واگن و تکمیل ایستگاه‌ها نیازمند وجود بودجه هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه در حال حاضر خط دوم متروی اصفهان نیز مصوب شده است، تصریح کرد: ما در گذشته برای مطالعات ژئوتکنیک، مطالعات مبدأ و مقصد، وضعیت ایستگاه‌ها و مطالعات زمین‌شناسی خط دوم متروی اصفهان اعتباری را گذاشته بودیم تا این موارد به صورت کامل انجام شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اقدامات لازم در این بخش‌ها در حال انجام است، ادامه داد: بخشی از خط دوم متروی اصفهان که از دپوی زینبیه آغاز می‌شود و به سمت میدان لاله می‌رود به صورت قطعی جزو این خط است.

معین تاکید کرد: همچنین قرار بود که در سال گذشته اعتباری برای این خط پیش‌بینی شود که تملکات برای ایستگاه مرکزی این خط و محل توقف قطار‌ در دپوی اصلی در زینبیه انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار