معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی ایلام گفت: یارانه مراکز درجه یک از سه میلیون و 400 هزار ریال به سه میلیون و 810هزار ریال و مراکز درجه دو از سه میلیون ریال به سه میلیون و 400هزار ریال افزایش یافته است.
کد خبر: ۳۲۶۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱ 09 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛فرمان عزیزنیا روز چهارشنبه  با اشاره به فعالیت 17 مرکز توانبخشی روزانه ویژه توانخواهان ذهنی، سالمندان و بیماران روانی مزمن در استان است.

وی همچنین در خصوص یارانه شش مرکز شبانه روزی بهزیستی ایلام ویژه نگهداری توانخواهان ذهنی، سالمند و روانی که تمامی آنها درجه یک هستند گفت: مبلغ یارانه پرداختی به این افراد نیز از پنج میلیون ریال ماهانه به پنج میلیون 600هزار ریال افزایش یافته است.

وی همچنین از افزایش یارانه مرکز اوتیسم،2کارگاه تولیدی، حمایتی معلولان، شش مرکز ویزیت در منزل ویژه سالمندان و بیماران روانی و همچنین دو مرکز طرح توانبخشی مبتنی بر خانواده بصورت میانگین به مبلغ 400 هزار ریال خبر داد.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی ایلام گفت: بهزیستی بابت نگهداری هر توانخواه یارانه به مراکز پرداخت و ملزم به خدمات دهی به معلولان با نظارت بهزیستی هستند.

وی همچنین از واگذاری پرونده 2 هزار و 349 معلول زیر پوشش به مراکز و موسسه های غیر دولتی طرف قرارداد این سازمان خبر داد و گفت: بهزیستی با واگذاری این پرونده ها ضمن اجرای اصل 44 قانون اساسی مبنی بر واگذاری خدمات به بخش خصوصی این مراکز را ملزم به ارائه خدمات مددکاری به معلولان می کنند.

11هزار معلول در استان ایلام زیر پوشش خدمات بهزیستی قرار دارند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار