با نشست اولین پرواز ؛
تابناک: مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان از برقراری پرواز مستقیم اصفهان به شارجه و بالعکس خبرداد.
کد خبر: ۳۲۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷ 09 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا حسین قلع گر اظهار کرد: برقراری سه پرواز در هفته در مسیر شارجه - اصفهان - شارجه در روزهای یکشنبه ، چهارشنبه و جمعه از امروز توسط شرکت هواپیمایی العربیه برقرار شد.

شارجه یکی از هفت امارتی است که دولت امارات متحده عربی را تشکیل می دهند و محدوده این امارت حدود ۱۶ کیلومتر از ساحل کشور امارات در خلیج فارس را می پوشاند.

شارجه در حوزه بازاریابی های گردشگری و معرفی خود به عنوان مهمترین جاذبه گردشگری کشورهای عربی و جهان اسلام موفق بوده و این موفقیت براساس یک راهبرد طولانی مدت گردشگری به دست آمده است.

استان اصفهان به عنوان یکی از شهرهای مهم گردشگری ایران محور توسعه خود را بر تقویت صنعت گردشگری متمرکز کرده است.

مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان گفت: با هماهنگی های بعمل آمده پروازهای شرکت ایر عربیا ( العربیه ) برای اولین بار در اصفهان با سه پرواز در هفته در مسیر یاد شده با هواپیمای ایرباس برقرار شد.

وی افزود: اولین پرواز این شرکت از شارجه در ساعت 15 و پنج دقیقه امروز ( جمعه ) در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان بر زمین نشست .

پیش از این پرواز مستقیم از اصفهان به شهرهای استانبول ترکیه، نجف و بغداد عراق، کویت کویت، دبی امارات متحده عربی و جده عربستان سعودی از طریق فرودگاه شهید بهشتی اصفهان برقرار شده بود.

پرواز مستقیم اصفهان به جده نیز تا اطلاع ثانوی لغو شده است.

اصفهان به دلیل موقعیت خاص سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی از جاذبه های خاص طبیعی و گردشگری بسیاری برخوردار است که هر سال غیر از مسافرین داخلی و ایرانگردان از بین هموطنان، پذیرای تعداد زیادی از جهانگردان و طرفداران صنعت گردشگری می باشد.

طرح توسعه فرودگاه شهید بهشتی اصفهان با هدف افزایش ظرفیت پارکنیگ آن از 10 به 20 فروند هواپیمای مسافربری درحال اجراست.

مدت زمان اجرای این طرح دو سال است و با اجرای آن 20 هزار مترمربع به فضای پارکینگ فرودگاه شهید بهشتی افزوده می شود.

پارکینگ این فرودگاه به مساحت 112 هزار و 464 متر مربع با ظرفیت 10 فروند هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی به مساحت 13 هزار و 750 مترمربع و ترمینال خارجی با سطح زیر بنای هفت هزار و 300 متر مربع می باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار