مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی لرستان :
مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی لرستان گفت: مشکل آب آشامیدنی 12 روستای جنوب شهرستان پلدختر تا پایان امسال حل می شود.
کد خبر: ۳۲۷۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷ 11 November 2016
 به گزارش تابناک لرستان ،علیرضا کاکاوند روز پنج شنبه در حاشیه بازدید از روستاهای جنوب شهرستان پلدختر  افزود: بحث روستاهای مشکل دار و دارای کمبود آب آشامیدنی مانند 12 روستاهای جنوب شهرستان پلدختر، روستاهای مناطق کورشورآب وسه منطقه زیودار مورد بررسی قرارگرفت و در این زمینه تصمیماتی اتخاذ شد.
 
وی گفت: پیمانکاری که درروستاهای منطقه جنوب شهرستان پلدختر مشغول کار است ضعیف عمل می کند و راندمان کاری پایینی دارد که امروز باید تعیین تکلیف شده و یا پیمانکار جدید و فعال جایگزین وی شود .
وی افزود: با این کار پروژه آب آشامیدنی 12روستای جنوب شهرستان پلدختر تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد و مشکل آب آشامیدنی این روستاها حل می شود .
مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی استان لرستان گفت : منابع آب زیر زمینی منطقه کورشورآب بسیار ضعیف و فقیر است و مطالعات ژئو فیزیک آن انجام شد و نقطه حفر چاه مشخص و تسطیح شده که درهفته جاری عملیات حفاری چاه آغازمی شود.
وی ابراز امیدواری کرد: نقطه حفر چاه دارای آبدهی کافی باشد تا بتوان مشکل آب آشامیدنی هشت روستا منطقه کورشوراب را حل کرد .
کاکاوند افزود:مشکل دیگر در منطقه زیودار شهرستان پلدختر است که دو گزینه برای حفرچاه در منطقه در نظر گرفته شده که یکی از آنها موسوم به چشمه کوثرسمت افرینه تامین آب شود و گزینه دوم واگذاری چشمه موجود در روستا و بهسازی و انتقال و وصل آب چشمه به چند روستا است .
وی خاطر نشان کرد : در این زمینه مذاکراتی با فرماندارپلدختر صورت گرفت قرار شد مشکل اجتماعی منطقه را حل کند بعد از حل این مشکل آب و فاضلاب روستایی عملیات اجرایی آن را آغاز خواهد کرد .
مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی استان لرستان گفت: در زمینه اعتبار مشکلات وجود دارد اما آن قدر حاد نیست که مانع انجام کار شود، همه پیمانکاران خوب کار می کنند جز پیمانکار دره نقی در منطقه جنوب شهرستان پلدخترکه ضعیف کار می کند و تعیین تکلیف می شود .
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی شهرستان خرم آباد مرکز استان لرستان واقع شده است.
منبع :ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار