کد خبر: ۳۲۷۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷ 12 November 2016
به گزارش تابناک یزد،سرپرست فرمانداری بافق با اشاره به خارج کردن این شهرستان از تک قطبی گفت: پیگیری جدی برای تکمیل دو بانده کردن جاده «بافق - یزد» اولویت اجرایی فرمانداری است.
«محمد زاده‌رحمانی» امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فرمانداران پیشین بحث تکمیل محور «یزد - بافق» را در اولویت قرار دادند و با اعتبار کمی که اختصاص داده می‌شد پروژه به این مرحله رسیده است.

وی تصادفات این محور را تأسف‌بار دانست و گفت: یکی از اولویت‌های مهم فرمانداری بافق پیگیری دو بانده کردن این جاده تا حصول نتیجه نهایی است.

سرپرست فرمانداری بافق از توجه ویژه استاندار، معاونان سیاسی و عمرانی استاندار به جاده بافق خبر داد و افزود: مشکل این محور فرا گیر شده و طبق وعده‌هایی که قبلاً داده شده مردم شاهد افتتاح این محور تا پایان امسال خواهند بود.

زاده‌رحمانی بزرگترین مشکل این شهرستان را شناسایی و احیا ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه دانست و گفت: پیگیری‌های خوبی در ارتباط با پایان جاده بافق انجام شده و اطمینان داشته باشید این پیگیری‌ها با آهنگی پرشتاب ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: به غیر از توسعه معادن که برجسته شده، هم‌چنین پیگیری جاده که اولویت‎دار است باید بر روی دیگر ظرفیت‌ها نگاه انداخت و به توسعه منابع انسانی، زیست محیطی و صنعت گردشگری توجه ویژه شود.

این مقام مسئول با بیان این‌که بافق باید در همه جهات و عرصه‌ها پیشرفت کندی داشته است، گفت: با تلاش و همت  مردم و مسئولان، این شهرستان از تک قطبی بودن خارج می‌شود.

زاده‌رحمانی یادآور شد: سیاست کلان دولت پرهیز از خام‌فروشی است و باید صنایع جوار معدنی در کنار معادن سنگ آهن چغارت و سه چاهون تکمیل و توسعه پیدا کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار