مدیر جمعیت هلال احمر ایوان گفت:جمعیت هلال احمر وظیفه امداد و نجات و در صورت نیاز اسکان اضطراری و نه اسکان زائرین را برعهده دارد که برای این منظور مجتمع امام زاده سید عبدالله در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۳۲۷۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵ 13 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛رضا محمدی اظهار کرد: هلال احمر این شهرستان آماده ارائه خدمات به زائران اربعین است و وظایف محول شده به این اداره به بهترین نحو ممکن اجرا خواهد شد.
 
وی افزود: جمعیت هلال احمر وظیفه امداد و نجات و در صورت نیاز اسکان اضطراری و نه اسکان زائرین را برعهده دارد که برای این منظور مجتمع امام زاده سید عبدالله در نظر گرفته شده است.
 
محمدی ادامه داد: پست امداد جاده ای ثابت قلاجه با سه نیروی نجاتگر و پست امداد جاده ای سه راهی سید عبدالله با یک راننده و 2 نجاتگر هر کدام با یک دستگاه آمبولانس در محل های مورد نظر و تعیین شده مستقر هستند.
 
وی اضافه کرد: ایستگاه درمانی این اداره نیز با همکاری شبکه بهداشت این شهرستان در ورودی شهر با 2 امداد گر داوطلب و یک پزشک عمومی در حال ارائه خدمات به زائران عتبات عالیات هستند.
 
مدیر جمعیت هلال احمر ایوان گفت: پست امداد جاده ای سه راهی چم آب مسیر ایلام – صالح آباد نیز تحت پوشش نجات گرهای ایوانی است و بالگردهای امدادی نیز در استان مستقر هستند.
 
وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران اربعین وظیفه اصلی جمعیت هلال احمر است بیان کرد: کارنامه درخشان این نهاد مردمی نشان می دهد هلال احمر هر جا نیاز است همه توان خود را برای ارائه خدمت بکار می گیرد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار