کد خبر: ۳۲۸۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸ 13 November 2016
به گزارش تابناک یزد،مدیر گروه و مشاور انجمن علمی زبان و ادبیات فارسی دانشگاه یزد از برگزاری شب شعر فانوس در میان استقبال پرشور علاقه‌مندان خبر داد.
دکتر "مجید پویان" عضو هیئت علمی دانشگاه یزد در اين باره  افزود: در این شب شعر، "محمد سعید میرزایی" و "علیرضا بدیع" دو شاعر برجستۀ کشور، در دو بخش آیینی عاشورایی و آزاد به قرائت آثار خود پرداختند.

وی ادامه داد: همچنین چند تن از اعضای هیئت علمی، دانشجویان دانشگاه یزد و شاعران انجمن‌های ادبی استان یزد که سروده‌های خود را به فراخوان این شب شعر ارسال کرده بودند، آثارشان را برای حاضران خواندند.

پويان بيان كرد: در این برنامه علاوه بر شعرخوانی، دکتر "محمد خدادادی" و دکتر "مهدی حیدری" اعضای هیئت علمی گروه زبان و ادبیات فارسی، در خصوص اهداف و چگونگی تشکیل دوره‌های مطالعاتی از سوی انجمن علمی گروه زیان و ادبیات فارسی و کانون ادبی دانشگاه یزد توضیح دادند و کاربرگ‌های ثبت نام دوره‌های مذکور با رویکرد ادبیات عرفانی، شعر معاصر، داستان معاصر و ادبیات تعلیمی در میان حاضران توزیع شد.

مدير گروه انجمن علمي و ادبيات فارسي دانشگاه در پايان خاطرنشان كرد: این شب شعر نخستین تجربه مشترک اجرایی انجمن علمی زبان و ادبیات فارسی، کانون ادبی دانشگاه یزد و موسسۀ فرهنگی یادداشت نو بود که خوشبختانه با استقبال مطلوب مخاطبان روبرو شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار