کد خبر: ۳۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۸ 07 February 2015

مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری البرز از رقابت عکاسان استان البرز در نخستین نمایشگاه مشارکت های اقتصادی زنان در توسعه پایدار خبر داد و گفت: به سه عکس برتر جوایز نفیسی اعطاء خواهد شد.
قباد نعمتی در حاشیه آیین افتتاحیه نمایشگاه مشارکت های اقتصادی زنان که با هدف معرفی و عرضه توانمندی های زنان 3 استان کشور به میزبانی استان البرز آغاز شده است، در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز گفت: در این نمایشگاه عکاسان استان البرز از دریچه لنز دوربین های خود بهترین عکس ها را به ثبت می رسانند.
وی با بیان اینکه پیش تر فراخوان این مسابقه و نحوه انتخاب برترین عکس های این نمایشگاه اعلام شده است، افزود: به سه عکس برتر که دستاوردهای زنان کارآفرین در چرخه اقتصادی کشور به تصویر بکشد، در آیین اختتامیه با حضور مسئولان کشوری و استانی جوایز نفیسی اعطا خواهد شد.
عکاسان میتوانند آثار خود را تا 20 بهمن ماه به دبیرخانه این نمایشگاه واقع در جهانشهر، اداره کل روابط عمومی استانداری البرز به محمدرضا جهانشاهلو تحویل و یا به آدرس ایمیل mr2850@yahoo.com ارسال نمایند. این نمایشگاه از 16 تا 21 بهمن ماه در موسسه گلشهر واقع در میدان امام خمینی (ره) کرج دایر خواهد بود. گفتنی است، شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است.
این نمایشگاه به همت «اداره کل بانوان و خانواده استانداری البرز» و با همکاری «اداره کل صنعت، معدن و تجارت» برپا شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار