مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران از برگزاری نشستی برای تعیین تکلیف نهایی آب روستاهای شهرستان دماوند در استانداری تهران خبر داد.
کد خبر: ۳۲۹۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰ 16 November 2016
خسرو ارتقایی در حاشیه برگزاری نشست رسیدگی به مشکلات آب روستاهای شهرستان دماوند اظهار کرد: این نشست در خصوص رفع مشکلات آب روستاهای یدره، کلاک، سیدآباد، مشهد و … برگزار شد.
وی افزود: در این خصوص، مطالعاتی توسط شرکت آب و فاضلاب روستایی برای تأمین آب روستاهای مذکور انجام شده که با توجه به اینکه تأمین آب از چاه‌ حاشیه رودخانه دلیچایی است، نشست برگزار شده برای تعیین مقدار آب مورد نیاز بود.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران گفت: با توجه به پروژه شرکت آبفای روستایی، درصدد هستیم تا با هماهنگی استانداری تهران این پروژه را که عملیات اجرایی آن در دست انجام است، به سرانجام برسانیم.
ارتقایی اضافه کرد: قطعاً در این زمینه با توجه به وجود روستاها در مرز مشترک دو شهرستان دماوند و فیروزکوه، باید مصالح شهرستان فیروزکوه و روستاهای حاشیه دیده و مشکلات آب روستاها برطرف شود.
وی بیان کرد: به همین منظور، قرار است که تصمیم نهایی در نشستی در استانداری تهران با حضور مسؤولان شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه و همچنین شرکت‌های آب منطقه‌ای و آبفای روستایی اتخاذ شود.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران در خصوص تخصیص آب ۱٫۶ میلیون مترمکعبی برای این روستاهای شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش جمعیت و تعداد روستاها دوباره این موضوع در کمیته تخصیص آب تهران مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار