استاندار سیستان و بلوچستان در سفر به ولایت قندهار افغانستان بر ضرورت برگزاری نمایشگاه مشترک صنایع دستی بانوان ایران و افغانستان تاکید کرد.
کد خبر: ۳۳۰۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲ 18 November 2016
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، علی اوسط هاشمی در ادامه برنامه های سفر به افغانستان در دیدار با علما و روحانیان ولایت قندهار اظهار داشت: جوامع امروزی نیازمند حضور بانوان در عرصه های گوناگون است بر این اساس باید به بانوان برای نقش آفرینی بهای بیشتری داده شود.
وی عامل پیشرفت جوامع را خروج از افکار سنتی و قدیمی دانست و گفت: بانوان با نقش آفرینی در جایگاههای مدیریتی می توانند همچون مردان در تصمیمات دولت ها اثرگذار باشند.
استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به هجمه های فرهنگی زیاد دشمنان، بر ضرورت روشنگری از سوی علما متناسب با نیازهای روز و تبلیع اسلام ناب محمدی(ص) تاکید کرد.
هاشمی با اشاره به نقش رسانه ها در توسعه ارتباطات بیان کرد: رسانه ها نقش بسزایی در تنویر افکار عمومی دارند و باید مرز میان رسانه اسلام و رسانه آلوده به افکار پلید مشخص شود تا در مسائل دینی تبلیغات به خوبی صورت گیرد.
شماری از علما و روحانیان ولایت قندهار افغانستان نیز در این نشست به ارائه دیدگاههایشان در خصوص مسائل پیش روی اسلام پرداختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار