دراثر تصادف خودرو حامل زائرین کربلای معلی که درمسیر بازگشت از ایلام به بدره به وقوع پیوست 4 نفرمصدوم شدند.
کد خبر: ۳۳۱۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱ 18 November 2016
امیرچرم دوزی درگفتگو با خبرنگار تابناک ایلام گفت :در اثر خستگی و خواب آلودگی راننده یک دستگاه خودرو سواری زائرین کربلا در مسیر ایلام به بدره چهار نفر از هموطنان دچار مصدومیت شدند که با انجام امور تشخیصی پزشکی اولیه دو نفر از آنان جهت اقدامات لازم به مرکز استان اعزام شدند.

مسئول اکیپ اتوبوس آمبولانس مستقر در شهرستان بدره گفت :این مصدومین که 2 خانم، یک مرد و یک دختربچه بودنددر راه برگشت از سفر کربلا دچار سانحه شدند .

وی گفت : این اکیپ با دارابودن 10 تخت مصدوم ،2تخت تکنسین ،یک تخت سی پی آرو بهره مندی از امکانات کامل احیاء ، امروز به 28 نفر اززائرین خدمات رسانی داشته است که شامل تصادفات وهمچنین پایش بیماری ها بوده است.

چرم دوزی اظهار کرد :مسافران باید در مورد خوردن وآشامیدن کنترل بیشتری انجام داده و وضعیت جسمانی و سابقه بیماری های خود را درنظر بگیرند.

وی درادامه گفت : افرادی که علایمی مانند اسهال خونی ،استفراغ شدید ،سرفه های شدید،سرفه ها ی خلط دار،ادرارخونی و علایمی حاد و پیشرونده داشته باشند باید حتما دراولین ایستگاه بهداشتی وضعیت خود را گزارش نمایند و تحت معاینات لازم قرارگیرند.

بدره در 87 کیلومتری ایلام قرار داردو یکی از مسیر های منتهی به ایلام و مهران است که همه ساله حجم زیادی از ترددها را دارد.مسافران کربلا مخصوصا در راه بازگشت از عراق به واسطه نزدیکی و ترافیک کمترمسیر ایلام بدره را انتخاب می نمایند.تا امروز به بیش از 50 هزار نفر از زوار کربلا در بدره خدمات رسانی انجام شده است./ف
برچسب ها: تصادف ، تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار