طی ۴۸ ساعت گذشته؛
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از انجام ۳۷ عملیات آتش نشانی در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۳۳۱۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲ 19 November 2016
به گزارش تابناک قم، عباس جعفری با اشاره به اجرای ۳۷ عملیات آتش نشانی در ۴۸ ساعت گذشته در قم، اظهار کرد: در ۴۸ ساعت گذشته ۲۰ مورد حریق در سطح قم اطفا شد که از جمله آنها می‌توان به یک مورد حریق کارخانه مواد شوینده، ۴ درخت، ۲ مغازه، ۳ منزل، ۴ مورد حریق ضایعات و حریق‌های گاراژ، خودرو، باغ و کابل برق هر کدام یک مورد نام برد.

وی با اشاره به حریق سنگین در شهرک شکوهیه، افزود: با اعلام حریق سنگین در کارخانه صنایع رفاه شیمی در شهرک شکوهیه بلافاصله ۴ خودروی سنگین عملیاتی، ۳ دستگاه خودرو آب ده، یک دستگاه خودرو حمل تجهیزات و مدیریت و مسئولان عملیاتی به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با تأکید بر اینکه نیروهای آتش نشانی با وجود انفجار کارخانه مواد شیمیایی اجازه سرایت حریق به کارخانه‌های مجاور را ندادند، تصریح کرد: در عملیات اطفای حریق این کارخانه ۳ نفر از کارگران کارخانه و ۲ نفر از آتش نشانان درچار سوختگی و مصدومیت شدند.

وی از انجام ۸ عملیات نجات هم در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد و تأکید کرد: ۳ مورد گیر افتادن در آسانسور، یک مورد سقوط فرد به داخل زیرزمین، یک مورد فرد حبس شده در منزل از جمله مأموریت‌های نجات انجام شده در ۴۸ ساعت گذشته بود.

جعفری با اشاره به ۹ مورد عملیات ایمن سازی، افزود: ۴ مورد بازگشایی درب خودرو، ۲ مورد بازگشایی درب منزل، یک مورد نشت سوخت خودرو و ۲ مورد رهاسازی گربه از جمله این مأموریت‌ها بود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار