مسوول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: تاکنون بیش از 15 هزار زائر حسینی (ع) در پنج مرکز که اردوگاه های راهیان نور هستند به صورت شبانه اسکان داده شده اند.
کد خبر: ۳۳۱۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰ 19 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،سرهنگ علی یوسفی راد روز شنبه اظهار کرد: همچنین 600 زائر خارجی از کشور ترکیه نیز در اردوگاه های سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه به صورت شبانه اسکان پیدا کرده و مورد پذیرایی قرار گرفتند.
وی ادامه داد: در مجموعه سپاه استان کرمانشاه ظرفیت اسکان برای 20 هزار زائر فراهم شده است که 15 هزار نفر آن در شهر کرمانشاه و پنج هزار نفر نیز در مراکز اقامتی در مسیرهای بین راهی نظیر کنگاور، صحنه و بیستون قرار دارد.
سرهنگ یوسفی راد همچنین با اشاره به موج بازگشت زوار به کشور، گفت: شب گذشته شاهد حضور تعدادی بسیار زیادی از زائران کربلای معلا در کرمانشاه و در مسیر برگشت بودیم به گونه ای که بیش از یک هزار نفر اسکان داده شدند.
مسوول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه خاطرنشان کرد: علاوه بر اسکان بیش از 15 هزار زائر کربلای معلا، تعداد بسیار زیادی از زائران نیز که تعداد آن ها به ده ها هزار نفر می رسد توسط موکب ها و مراکز اقامتی سپاه مورد پذیرایی قرار گرفته اند.
وی یادآور شد: هم اکنون بیش از یکصد نفر از خادمین زائران حسین (ع) در موکب ها و مراکز سپاه مشغول خدمات رسانی به زوار گرامی هستند.
سرهنگ یوسفی راد در پایان گفت: تا پایان مراجعه زائران کربلا و بازگشت کامل زوار از عتبات عالیات، اردوگاه های سپاه کرمانشاه آمادگی اسکان آن ها را دارد که البته به نظر می رسد تا روزهای سوم و چهارم آذر شاهد بازگشت این افراد باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار