دبیر هیئت فوتبال استان قم گفت: ثبت نام نامزدهای ریاست هیئت فوتبال استان قم آغاز شد و متقاضیان از امروز می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
کد خبر: ۳۳۲۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸ 22 November 2016
به گزارش تابناک قم، علی احمدی اظهار داشت: با توجه به پایان دوره ۴ ساله ریاست هیئت فوتبال استان قم، اداره کل ورزش و جوانان استان قم در حال فراهم کردن مقدمات برای برگزاری انتخابات این هیئت ورزشی است و ثبت نام از نامزدهای ریاست آغاز شده است.

وی افزود: کریم بهرامی رئیس پیشین هیئت فوتبال استان قم بوده است که دوره حضور وی در این سمت به پایان رسیده است و مجمع انتخاباتی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و رئیس فدراسیون فوتبال، تعیین کننده رئیس آینده هیئت فوتبال استان قم خواهد بود.

دبیر هیئت فوتبال استان قم گفت: ثبت نام از نامزدهای ریاست این هیئت ورزشی که شرایط لازم را داشته باشند از امروز سه شنبه دوم آذرماه آغاز شد و تا ۱۰ آذرماه ادامه می‌یابد و پس از این زمان، اجازه ثبت نام به داوطلبان داده نخواهد شد.

احمدی بیان داشت: به طور کلی، ساز و کار انتخاب رئیس هر هیئت ورزشی بدین صورت است که پس از ثبت نام نامزدها و بررسی مدارک و احراز صلاحیت، مجمع انتخاباتی با حضور نمایندگان باشگاه‌ها، مربیان، داوران، ورزشکاران و بخش‌های تابعه و آموزش و پرورش برگزار می‌شود و نامزدی که بیشتری رأی را به دست بیاورد به مدت ۴ سال رئیس هیئت خواهد شد.

وی عنوان کرد: تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی، اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی، گواهی عدم سوء پیشینه، ۲ قطعه عکس و سابقه مدیریت فوتبال حداقل به مدت ۳ سال، مدارک و شرایطی است که نامزدهای ریاست باید دارای آن باشند و مدارک را به دفتر هیئت فوتبال استان قم تحویل دهند.

دبیر هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: هیئت فوتبال استان قم، دارای بیشترین جمعیت ورزشکار سازمان یافته در قم پس از ورزش همگانی است و سال گذشته حدود ۵۱۰۰ ورزشکار در رشته فوتبال و فوتسال ثبت شدند ضمن این که هیئت فوتبال استان قم بیشترین آمار برگزاری مسابقات و لیگ را در اختیار دارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار