قائم مقام شهردار قم خبر داد
قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری گفت: هتلی پنج ستاره با زیربنای بیش از 58 هزار مترمربع با مصوبه شورای اسلامی شهر در بلوار پیامبر اعظم احداث خواهد شد.
کد خبر: ۳۳۲۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲ 22 November 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمدرضا معرفت با اشاره به مصوبات و سیاست‌های شورای اسلامی شهر در زمینه فراهم‌سازی زیرساخت‌های توریسم مذهبی و گردشگری و تأمین فضای اقامتی شهر قم، اظهار کرد: در راستای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران کریمه اهل بیت(س) و شهر مقدس قم به عنوان ام‌القرای جهان اسلام، ساخت هتل پنج ستاره در دستور کار قرار گرفت.

قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی خاطرنشان کرد: آگهی فراخوان مشارکت در احداث مجموعه تجاری اقامتی(هتل ستاره) در بلوار پیامبر اعظم(ص)، تقاطع خیابان سمیه و بلوار پیامبر اعظم(ص) در زمینی به مساحت 5 هزار و 613 متر مربع و مساحت زیربنای 58 هزار و 375 مترمربع منتشر شده است.

معرفت با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در این پروژه شامل زمین و عوارض پروانه ساختمانی تجاری به عنوان آورده شهرداری و هزینه طراحی، ساخت و بهره‌برداری به عنوان آورده سرمایه‌گذار است، گفت: صرف نظر از عوارض مربوط به فضای اقامتی(به عنوان مشوق سرمایه‌گذاری) حجم سرمایه‌گذاری به مبلغ تقریبی 2 هزار میلیارد ریال است.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذار موظف است در مدت 48 ماه نسبت به طراحی، ساخت و بهره‌برداری از پروژه اقدام کند که 67 درصد از مجموعه تجاری در سهم شهرداری قرار می‌گیرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار