فرماندار بدره گفت : با برنامه ریزی های انجام شده و تخصیص اعتبار لازم ، عملیات اجرایی المان و محوطه سازی مزار شهدای گمنام بدره تا دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۳۳۳۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶ 23 November 2016

فرماندار بدره گفت : با برنامه ریزی های انجام شده و تخصیص اعتبار لازم ، عملیات اجرایی المان و محوطه سازی مزار شهدای گمنام بدره تا دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

سیروس مرادحاصلی درگفتگو با خبرنگارتابناک ایلام گفت :در تقسیم اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان سال 1394 مبلغ یک میلیارد ریال و در اعتبارات سال 1395 نیز مبلغ 500 میلیون ریال به این طرح اختصاص داده شده است.

وی گفت : طرح مذکور با همکاری بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس و همچنین شهرداری بدره در محل پارک آل اسحق در مرکز شهر بدره انجام می گیرد و هم اکنون با تعیین پیمانکار درحال اجراست .

مرادحاصلی درزمینه جانمایی این طرح گفت: یادمان شهدای گمنام درمرکز شهر بدره و در محوطه پارک شهر انجام می گیرد و این امر رضایت مندی مطلوبی را فراهم کرده است چرا که معمولا دیده شده در برخی شهر ها که این المان ها و یاد مان ها در نقاط دور و حاشیه ای بنا شده اند مشکلاتی را در امر رفت و آمدبرای شهروندان فراهم نموده است .

وی با اشاره به یاد و خاطره شهدا افزود :شهدا درس عزت و شهامت برای همه مردم هستند و یاد وخاطره آنهابه عنوان ستارگان روشنگر راه باید همواره درجامعه وجود داشته باشدو به عنوان الگویی مناسب از مردانگی و شهامت و آزادگی چراغ راه همگان قرار گیرد.

فرماندار بدره اظهارکرد :شهدای گمنام، فرزندان پاک جامعه و یادگاران شرف و سربلندی ایران اسلامی هستندکه وجود آنها نورشهادت و عطرانسانیت را در شهر ها زنده نگه می دارد.مزار این شهدا مامن دل های نگران مادرانی است که با هر صدای زنگ در ،منتظر آمدن جوانان برومند خود از جبهه های نبردهستند .

شهرستان بدره 60 شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده و15 نفر آزاده دارد که در مجموع خانواده 150 نفره ایثارگری را شامل می شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار